Gravid efter IVF med BF Okt/Nov/Dec 2012
Grattis!! Vad härligt!!
![Skrattande Skrattande](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Spännande att några av er börja närma er förlossning nu!!
Lycka till på tisdag kokaburra!! Vad spännande :)
Var ett tag sen jag skrev här nu. Vecka 30 nu och bebisarna mår bra! Jobbar heltid och det suger musten ur mig är så sjukt trött.. men annars är det bra! Verkligen full rulle i magen
Åh stoort grattis jmelb och kokaburra till era små bebisar!! Skönt att allt gått bra för er båda!!
Och vad fort det gick för dig jmelb, vilken tur att ni åkte in!!
Love is everything: Ånej stackare... men vilken vecka är du i nu? du har inte så långt kvar va? I så fall kommer väl er bebis snart? Eller kommer du få ligga inlagd ett tag för att de ska gå längre tid? Lycka till!!
K
Vi gick oxå på calanderska nu sista gången då vi lyckades innan dess sahlgrenska.
Stort stort grattis till er som fått era små!!
Längtar! Inte långt kvar nu!
Poesis: Skönt att han följer sin kurva. Det är ju det viktiga. Ska du göra mer tillväxtultraljud nu då eller? Vi går ju på en himla massa ultraljud hela tiden pga att det är tvillingar. Våra låg på -13,5 och -20 % sist. Har ändå vuxit bra hela tiden och följt sin kurva. Hoppas din lille hinner vända sig innan det är dax.
I onsdags den 21/11 fick vi 2 små flickor! Felice 2115 g och 44 cm och Milia 2385 g 45 cm. Planerat ks. Allt gick bra och vi är nu äntligen hemma! Så himla underbart!!!!
Poesis: Jag var extremt besviken över att det blev ks för min del innan, och jag var totalt livrädd innan snittet, skakade i hela kroppen. Men det gick hur bra som helst! Det mest fantastiska jag varit med om i hela mitt liv (förståss) och visst första 2 dagarna var jag väldigt orörlig men sen blev det snabbt bättre o idag 6 dagar senare så har jag inte speciellt ont faktiskt :) Kan röra mig obehindrat , får väl ont om jag gått lite väl mkt kanske.
Så stort lycka till, det kommer gå jättebra!!
Havika: Usch vad hemskt!!!! Måste varit hemska dagar.... Så skönt att han mår bra igen!!!! kram