Anaya skrev 2012-04-26 20:16:44 följande:
Jag har mått oförskämt bra egentligen. Lite lätt illamående på kvällarna men det gick över efter typ v 11. Lite flåsig och trött och HUNGRIG. Det är jag nog fortf ;) Kag har inte haft några problem att dölja magen direkt, fast det syntes nog redan lite i v 10 nån gång, men är sista veckorna nu som det börjat synas rejält.
Våra tvillingar har gemensam moderkaka och jättetunn skiljevägg, vilket förstås inte är det bästa men det är bara att hoppas att det går bra ändå. Ser på ul-bilden att ni har en tjock skiljevägg och det är ju det bästa :)
Hur mår du?
Skönt att du mår bra! :) Skönt om man kan få den lyxen att inte få det för jobbigt.
Faktum är att jag mår också bara bra än så länge, lite ömma bröst, svullen mage och trött. Mått illa vid två korta tillfällen.
Var så orolig pga att jag inte kände så mycket men det kan ju tydligen vara olika :)
Jaa, jag tror hon pratade om att det fanns två hinnsäckar och att det var bra, men att hon inte visste än om det var 1 eller 2 modekakor? Om jag kommer ihåg rätt. Mycket att ta in.
Det är klart det går bra för er även om skiljeväggen är tunn! Dom har ju en skiljevägg, endel ligger ju i samma hinsäck direkt. Det ska allt gå bra ska du se! :)
Kommer du ihåg hur stora era var i vecka 7+0 (eller när ni gjorde vul) ?
Våra var 8 mm och 7,5 mm lite orolig för att de var mindre än 1 cm och för små...
Men tydligen skulle jag inte oroa mig för det alls.. Men det gör man ju ändå...
Kanske är dom lite mindre eftersom det är två?