Mammahäng i Farsta området :)
På onsdag kl 11 är det sångstund i Farstas öf.. Någon som vill med? :)
På onsdag kl 11 är det sångstund i Farstas öf.. Någon som vill med? :)
Vad synd Vilken tid sover han?
Nån som vill börja träna något? Känner att jag behöver komma igång men det är så tråkigt att gå själv.. Jag är sugen på spinning kanske :p
Ok har pratat med dom och min dotter är för stor, dom ska ligga på golvet och min tös kryper :p
Okej hoppas på bra väder :). I hornstull på Friskis och Svettis har dom det med barnpassning två gånger i veckan
Sen finns det sats också men ska ringa runt lite och höra vad som är billigast
Hej! Allt bra med er? På onsdag är det sång på öf i Farsta strand kl 11. Häng med :)
Härligt att höra:) det är finfint, får massa energi av solen.. Vad roligt att ni vill med
Ska vi mötas 10:40 på samma ställe?
Stackars liten :( det blir alltid nått när man planerar.
Ja jag hade tänkt det.. På måndag har dom babysång i Farsta centrum som jag tänkte gå på. Det är kl 10:30
Absolut vad roligt :) ska vi ses 10 i Farsta centrum utanför spärrarna?
Det var fullt imorgon men han sa att vi kunde gå dit och chansa på att nån hade lämnat återbud. Vad tycker du?
Vi kan ju chansa på att gå dit, annars kan vi vara hos mig.?
Yes kl 10 i Farsta centrum. :)
Hej! Imorgon öppnar ÖF kl 10 och sångstunden börjar kl 11.
Hej Moan :) vi ska till en ÖF imorgon (onsdag) som ligger i Farsta strand. Dom har sångstund kl 11 men jag tänkte vara där 10.30 så om du vill kan vi mötas 10.30 utanför tunnelbanan i Farsta strand
Ursh då.. Båda mina barn fick feber och behövde väldigt mkt närhet. Lycka till :)
Då kan vi ses nästa vecka :)
Ja om alla håller sig friska :D