Mammahäng i Farsta området :)
Jag bor i Tumba, men det kanske funkar de med? har en son på nyss fyllda 3år och en liten pojke i magen som förväntas komma runt den 27e mars
Jag bor i Tumba, men det kanske funkar de med? har en son på nyss fyllda 3år och en liten pojke i magen som förväntas komma runt den 27e mars
Känner knappt nån här runt sthlms området, då jag har bott i uppsala hela mitt liv och har alla mina kompisar med barn där. Ja, det är väldigt mysigt med magen, men jobbigt med alla jobbiga känningar i ryggen just nu och man knappt kan göra något. Kommer inn i v37 idag. Skönt att väntan snart är över
.
.
Jag tycker det känns som dödens när man bara går upp en trappa nuförtiden.
Hur reagerade din dotter när hennes syskon kom till världen?
Nu går jag bara hemma och längtar så otroligt mycket. Kommer inn i v38 nu på tisdag. Kan inte förstå att det bara är 2veckor kvar
men men, det kan ju vara 4veckor kvar i versta fall om man får otur
. Man går och inbillar sig att vattnet ska gå hela tiden just nu, eller så fort man får lite ont i magen så tror man att det är förvärkar som ska bli värkar. Men just nu är allt jätte spännande och se när det vill sätta igång. Gick du över med dina Graviditeter eller födde du tidigare innan BF?
. Haft en bra Helg?
. Jag tänkte göra det med Första barnet men det vart alldrig av sen gick tiden så snabbt ibörjan sa man hann inte med att åka på babysim, men funderar på den här gången. Ihelgen har jag varit hoss min mamma i Uppsala och firat min 25års dag med att lite släkt kom och åt en massa gott
. Kommer därifrån, så har all min familj och vänner där. Flyttade hit till Tumba Januari-09. Så det har varit lite små segt att träffa lite nytt folk när man flyttar inn i en ny ort bara sådär.
. Synd att åren går så fort.
. Sthlm är så stort hehe. Skönast att åka kommunalt nånstans om man ska åka till nån ort jag alldrig har varit på förut. Blir så förvirrad om jag ska ta mig med bilen nånstans runt om i sthlm. Fasst det är väldigt skönt och ta sig nånstans med bilen om man ska åka iväg med båda ungarna sen.