Inlägg från: multimamma |Visa alla inlägg
  • multimamma

Leggings och strumpbyxor som spricker och glider ner i skrevet!

Är de bara jag eller är de något fel på tillverkningen eller köper jag fel sort??? Jag tycker de är hur snyggt som helst med strumpbyxor eller leggings med kjol men mitt problem är att de hela tiden antingen hasar ned eller spricker och går sönder i grenen. Blir tokig. I dag fick jag gå myr steg hem med ett par strumpbyxor som sprack (mycket!) så ingen skulle se att de sprukit.

Jag är överviktig, men jag hade problemet även innan jag gick upp i vikt så de är inte bara därför, även om jag tror de är en vis del av problemet.

Vart köper jag hållbara strumbyxor/leggings??

Tips tack!

• Svar på tråden Leggings och strumpbyxor som spricker och glider ner i skrevet!
  • multimamma

Jag brukar alltid köpa typ den största storleken som finns, jag har storlek 42-44 i byxor så då blir de 46-48 som brukar vara de största de har. I morgon ska jag ut på jakt och se om jag hittar några bra.

• multimamma

Har testat en drös nya leggings å strumpbyxor nu och jag köpte ett par mamma-strumpbyxor, och de sitter i särklass bäst, håller än och kostade 79 kr på Åhlens. Toppen pris skulle jag vilja säga. Sen köpte jag också ett par grövre leggings i storlek 48-50 har 42-44 annars de var också toppen.

Svar på tråden Leggings och strumpbyxor som spricker och glider ner i skrevet!