Inlägg från: JeanetteL |Visa alla inlägg
  • JeanetteL

Stödgrupp för partner till narcissistisk personlighetsstörning

Hej

Jag är en kvinna som har genomgått en relation under 10 år med en person som har utövat både fysiskt och psykiskt våld mot mig. Vi har 3 barn tillsammans som också har fått vara med om en massa..Jag har nu lämnat relationen och mår inte bra..Jag har blivit väldigt isolerad och under vårat förhållande vilket har resulterat i att jag inte har några vänner kvar.

Nu undrar jag om det finns någon därute i liknande situation som vill träffa någon att umgås med, stötta varandra, prata, gå ut?

• JeanetteL
    Marie 1 skrev 2017-06-20 22:35:52 följande:

Ja, som föregående undrar jag om du bor i Sthlm?

Hej och vad roligt att du svarade.

Ja, jag bor i stockholm, södermalm.
  • JeanetteL
    anemon1 skrev 2017-06-20 17:15:02 följande:

Stockholm?:)

Hej och vad roligt att du svarade.

Ja, jag bor i stockholm, södermalm.
  • JeanetteL

Hej allesammans

Vad roligt detta innebär att vi är 6 stycken för jag har en nu en väninna som också vill vara med.

Jag vet inte riktigt hur vi ska få kontakt med varandra men jag har ett förslag att ni kontakta mig på den här mejladressen. lindastupenda@yahoo.com

Tror inte det är många som vill skylta med sina riktiga namn och kontaktuppgifter offentligt vilket är ganska förståeligt.

Har ni ett bättre förslag till hur vi ska komma i kontakt med varandra så är ni välkomna att framföra era förslag. Hoppas vi hörs snart, ta hand om er så länge????????

• JeanetteL

Äsch skulle skicka en sol och en solros men det blev en massa frågetecken iställe, sorry..

• JeanetteL

Fre 7 jul 01:06 #470 Citera Anmäl

JeanetteL skrev 2017-07-04 09:08:13 följande:

Hej allesammans

Glöm inte att skriva till mig!

Vad roligt detta innebär att vi är 6 stycken för jag har en nu en väninna som också vill vara med.

Det är bara en som har mailat mig tråkigt nog då ni var flera som ville ses.

Jag vet inte riktigt hur vi ska få kontakt med varandra men jag har ett förslag att ni kontakta mig på den här mejladressen. lindastupenda@yahoo.com

Tror inte det är många som vill skylta med sina riktiga namn och kontaktuppgifter offentligt vilket är ganska förståeligt.

Har ni ett bättre förslag till hur vi ska komma i kontakt med varandra så är ni välkomna att framföra era förslag. Hoppas vi hörs snart, ta hand om er så länge.

Svar på tråden Stödgrupp för partner till narcissistisk personlighetsstörning