Inlägg från: Mot nya mål |Visa alla inlägg
  • Mot nya mål

Stödgrupp för partner till narcissistisk personlighetsstörning

test

• Mot nya mål

Hej 
    Jag är ny och hittade denna grupp idag. Jag är 45 år och har precis insett att jag lever ihop med en energitjuv. Jag har gradvis blivit alltmer utan energi och trott att det bara beror på mig. Nu har jag tagit bort allt som tar energi (rensat städat målat om alla rum, läst böcker tränat och tagit det lugnt) (har väldigt lite jobb nu och passar på att återhämta mig). Men min energi vill inte komma tillbaka. Jag läste boken av Ingalill Roos och allt föll på plats! Varenda punkt! Jag talade med henne igår och hon var väldigt medkännande och bekräftade allt jag kände. Nu vet jag inte vad jag ska göra....Jag har googlat massor hela natten och hittade denna grupp. Jag vill väldigt gärna träffas och prata. Hur bestämmer ni var vi träffas och vilken tid? 

mot nya mål
  • Mot nya mål

Hej 
    tack!
    jag vill gärna vara med, men onsdagar efter 17 och fredagar före 17 är inte bra dagar tyvärr. Alla andra dagar passar. Tisdagar och torsdagar är bäst för mig. 

mot nya mål
  • Mot nya mål

Jag kan också onsdag efter kl 19. Så jag är upptagen på onsdagar 17-19 i stan och varannan fredag heldag. 
    Annars kan jag de flesta tider. Vilka vill träffas? 

mot nya mål
Svar på tråden Stödgrupp för partner till narcissistisk personlighetsstörning