• Den lilla M

Vi som är gravida efter upprepade missfall

Annica: Åh va skönt att höra, ja nu ska det gå vägen!! Jag hoppas jag får uppleva samma känsla på mitt RUL om 3veckor. Kram

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Den lilla M

mini: så har jag med varje dag, oftast när jag vaknar!

• Den lilla M

fast jag märker att magen växer så är jag lite smått fundersam om det verkligen är något där inne.. känner inga rörelser alls ännu . Är nu 16+1 - 16+3! Känns som dem flesta känner nått från vecka 15.. Men men att magen växer är ju iaf ett bra tecken.

• Den lilla M

Hörde hjärtljud idag, känns så skönt då jag inte trodde att det bode nått i mig mage längre då jag känner mig så ogravid som man bara kan. Tyckte även att min lilla kula hade minskat i storlek, men med största sannolikhet så hade bebis bara bytt position

• Den lilla M
    Ninninn skrev 2012-04-03 11:56:26 följande:
    Hoppar in här å ställer en fråga =) är de ingen annan än Lilla M som är/har varit sjukskriven denna graviditetern??
    Nej jag tror bara att det är jag som har varit sjukskriven i början av graviditeten pga upprepade MF. Nu jobbar jag igen fast hemifrån och ska tillbaka till kontoret om ca 2veckor.
  • Den lilla M
    Najje: Åh vad spännande.. håller tummarna och uppdatera när du kan!! Kram på dig

Together: Grattis till dina två små växande mirakel  

Ego: Jag är så sjukt nervös inför mitt RUL på fredagmorgon. Tankarna snurrar runt i 180 i mitt huvud, tänk om nått är fel på barnet, tänk om den lill* inte lever längre osv osv. Jag känner ju inte några rörelser ännu men vet ju att det är normalt (är 18+3 -> 18+5 idag). Ush vill bara snabbspola till fredag, det här känns som att dra av ett plåster i slowmotion!
  • Den lilla M
    Najje: Ush ja jag kan tänka mig att du fick smått panik.. Skönt att läsa dock att allt såg bra ut. Spännande att det snart är dags för dina två småttingar att komma ut och hälsa på sin mamma och pappa !!

Ego: Idag är jag är så nervös inför morgondagen. Har inte kunnat koncentrera mig på nått. Har mitt RUL kl 8.00 i morgonbitti så om det är nån som har en extra tumme över att hålla för oss så får ni supergärna göra det. Jag hoppas såå att det ska bli 5e gången gillt för oss. 

Stor kram till er alla
    {#emotions_dlg.flower} Hjärta  {#emotions_dlg.flower}
  • Den lilla M
    Najje79 skrev 2012-04-19 17:56:45 följande:
    Den lilla M: jag har två fria tummar som hålles stenhårt kl 8.00 imorgon! Fast jag vet att allt kommer att se jättebra ut! Vill ni veta vad det är för kön, berättar de det på RUL hos er?
    Ja där jag går så berättar dem om dem ser och om man vill veta. Jag har alltid sagt att jag inte vill veta men min man sa för några dagar sen att visste BM vad vi ska få så ville han också veta. Så ja ser hon vad det är för kön så tar vi reda på det. Jag tror en flicka och min man en pojke så nån av oss får rätt !!
  • Den lilla M

Tack för alla tummar !! Det gick bra idag, allt såg väldigt bra ut och vi blev flyttade 5dagar till den 7sept ist för den 12sept. Det låg en pigg liten flicka på ca 300gr i min mage!!

• Den lilla M

FrejaP: välkommen hit!! Å presic som Najje skrev så förstår vi alla här inne hur du känner dig. Jag kollar också efter blod på pappret varje dag, trodde att jag kanske skulle sluta med det efter vecka 12-15 men inte då!!

Svar på tråden Vi som är gravida efter upprepade missfall