Vi som är gravida efter upprepade missfall
Annica: Åh va skönt att höra, ja nu ska det gå vägen!! Jag hoppas jag får uppleva samma känsla på mitt RUL om 3veckor. Kram
Annica: Åh va skönt att höra, ja nu ska det gå vägen!! Jag hoppas jag får uppleva samma känsla på mitt RUL om 3veckor. Kram
mini: så har jag med varje dag, oftast när jag vaknar!
fast jag märker att magen växer så är jag lite smått fundersam om det verkligen är något där inne.. känner inga rörelser alls ännu . Är nu 16+1 - 16+3! Känns som dem flesta känner nått från vecka 15.. Men men att magen växer är ju iaf ett bra tecken.
Hörde hjärtljud idag, känns så skönt då jag inte trodde att det bode nått i mig mage längre då jag känner mig så ogravid som man bara kan. Tyckte även att min lilla kula hade minskat i storlek, men med största sannolikhet så hade bebis bara bytt position
Tack för alla tummar !! Det gick bra idag, allt såg väldigt bra ut och vi blev flyttade 5dagar till den 7sept ist för den 12sept. Det låg en pigg liten flicka på ca 300gr i min mage!!
FrejaP: välkommen hit!! Å presic som Najje skrev så förstår vi alla här inne hur du känner dig. Jag kollar också efter blod på pappret varje dag, trodde att jag kanske skulle sluta med det efter vecka 12-15 men inte då!!