• Najje79

Vi som är gravida efter upprepade missfall

Mini: Skönt att allt gick bra, grattis till din lille prins! Sammandragningar har jag haft massor under graviditeten, livmodern tränar Glad

DenlillaM: Spännande med RUL snart. Jag kände inget ordentligt förrän i v 20 och då har jag två i magen. Det kommer, jag lovar.

Barbaboo: Stackars storasyster! Hur mår hon nu? Vad skönt att allt såg bra ut på UL!

AnnicaP: Skönt att RUL gick bra. Häärligt med skidsemester *avundsjuk*.... Har förkylning och hosta gett med sig? Såklart kommer det gå bra!

Ego: Jag väntar och väntar... nu är allt i stort sett klart. Har inte bäddat sängen ännu då jag inte vill att katterna ska tro att den är till för dem. BB-väskan är packad, babykläder tvättade, bara inköp av blöjor och ersättning kvar. Så nu kan de få komma. Är i v 35+4, jag har sagt ifrån början att jag tror de ska komma i v 36, men jag får nog anse mig besegrad. Nu är nästa mål 10/4 då det är vår bröllopsdag, hade varit roligt att få i dagarna runt där.

• Najje79

Mini: Grattis på bröllopsdagen! Hur ska ni fira?
    Vi firar 8 årig bröllopsdag i år, de bästa presenterna vi någonsin kunnat få ligger i magen Glad

Saftmedbulle; Vad kul att vi har samma, vilket bra sätt att fira på, att få se bebisen!

• Najje79

Mini: Grattis till halvtid!! Vad fort det har gått! Ha en riktigt mysig bröllopsmiddag, vad roligt med tårtan, det har jag aldrig hört talas om, men mysig tradition.

• Najje79
    Saftmedbulle skrev 2012-04-02 18:53:50 följande:
    Mmm, eller hur?! Och sen ska vi gå ut och äta tapas på kvällen... mums!
    Åh, vad gott. Vi kommer nog ha mysmiddag hemma utifall att... eller kanske vi firar på BB- vem vet Flört
  • Najje79

Var på UL idag. Allt såg bra ut, de väger ca 2600g båda två! Läkaren trodde att de borde komma inom 2 veckor, jag börjar tro att de kanske kommer till jul... Det var lite roligt för man kunde se att ettan har massor hår! Så sött!

• Najje79

Annica P: Jag har faktiskt också funderat på hur jag vill utforma födesleannonsen, vill också få fram hur mycket kämpande som ligger bakom. Vi har inte gått ut med graviditeten offentligt förutom till närmsta släkten och närmsta vännerna så vi tänkte skriva något på Facebook också när de väl har kommit ut och vi sett att allt gått bra. Då tänkte jag skriva något som "Efter många, långa år av kämpande och svackor är ni äntligen här. Våra underbara pojkar som vi har längtat så efter föddes xxxx" eller nått sådant.

• Najje79

Saftmedbulle: grattis till lyckat RUL!! Vad roligt med en video!

Var hos BM idag, det verkar som om ettan äääntligen är fixerad!

• Najje79

Barbaboo: åh känner igen det där. Precis de veckorna var jag så överkänslig, allt min man sa och gjorde var fel, jag grät för allt. Dessutom hade jag en sådan separationsångest från magen så jag var helt förstörd. Den har gått över nu, kan jag meddela:)

Kul med barnvagn, hoppas ni blir nöjda!!

• Najje79

Together: har jag missat du också väntar två! Stort grattis!!

Ego: tror värkarna satte igång inatt, ringde in till fl och fick gärna komma in men valde att stanna hemma. Nu har jag bara lite mensvärk, åååå vad jag vill att det ska vara på riktigt den här gången. Vi tänkte åka in i em för undersökning, så får vi se om det är lång tid kvar.

Mini: mina fötter har börjat svullna ni de senaste dagarna, hjälper stödstrumpor?

• Najje79

Den lilla M: jag var också grymt nervös inför RUL, men allt kommer att gå bra! Jag kände inte ordentliga sparkar förrän i v 20 ungefär och då är det två som stökade därinne. Allt kommer att se så bra ut! Kram!

Svar på tråden Vi som är gravida efter upprepade missfall