FruSen skrev 2013-01-22 09:58:15 följande:
Åh, jag håller tummarna för dig Saramandis!!
The Blue Ocean - en åh så frustrerande!
Jag kommer inte riktigt ihåg vad som är sagt, är pergotime helt uteslutet för läkarna eller ? Har du i alla fall fått provera nu?
Hos oss rullar det på. Det är livat i magen.
I helgen har jag dock upplevt några av de absolut värsta dagarna i hela mitt liv, önskar inte detta till någon!!! Natten till onsdagen kräktes dottern i vår säng, maken var hemma och vabbade men vi båda mådde bra. Hon piggnade till väldigt fort och slutade kräkas redan på onsdag förmiddag.
På lördagen hade jag och maken planerat att åka till Luleå för att köpa barnvagn - gissa vad som händer?
Jo, kl 02 på natten till lördag så satte det igång för mig. jag kräktes 2 ggr/timmen fram till lunchtid och sedan slutade det inte förräns på lördagkväll.
Maken var inte långt efteråt, vi turades om att springa till toan hela natten och lördagen... Dessutom fick vi båda feber.
Ovanpå detta hade vi då en frisk och pigg treåring som inte tyckte vi var särskilt roliga. Hon var gnällig och hemsk!
Usch usch.
Dessutom sparkade de små i magen heeeela tiden vilket inte var så roligt när man mår pyton!
Jag har förr aldrig varit med om en sån här hemsk och intensiv magsjuka, funderar på om det rent av kan vara vinterkräk...
Är hemma idag från jobbet, är fortfarande så öm och slut i hela kroppen.
Tvättmaskinen går varm idag och igår.
På måndag går jag in i v 25 och då ska vi på TUL, ska bli spännande!
Ja efter många om och men så fick jag iaf provera för att kunna få blöda. Ringde dem och jag skulle hämta ut nu och börja en kur 15 dagar efter den blödningen som va så liten. Så kanske mensen skulle hoppa igång av sig själv sa dem.... Pergo är helt uteslutet tills jag gått ner 20-30 kg...