Har PCO och planerar syskon.
Alltså.
Jag har haft lite ömma bröst de senaste dagarna men annars inte kännt nånting.
Dock har jag i ett par veckor haft en väldigt öm och svullen fot. Besökte min läkare på vårdcentralen och han skrev ut Pronaxen till mig för att få bort inflammationen. Jag har ju inte velat äta ipren eller så i och med att jag har haft äl och vill verkligen inte göra något som kan försvåra mina chanser att bli gravid.
Då det inte är så bra att äta Pronaxen om man är gravid (eller det står ju att man endast ska äta det i samråd på ordination av läkare eller vad det nu var) så vill jag ju inte börja äta det innan jag vet om jag är gravid eller ej. Tänkte vänta med att testa till morgonen men jag börjar jobba så galet tidigt imorgon så jag vill inte testa då. Gjorde ett test nu och det såg ut såhär:
Det är väl ett streck va?????
Tog en dusch och jag vet att man inte ska se på testet efter typ 5-10 min men då jag hade duschat klart (en snabb dusch) såg det ju ut såhär:
Ååååh, är det sant??????
Har inte sagt nått till maken ännu. Vågar knappt tro på det själv.
Har ett digitalt hemma som jag tänkte ta på lördag morgon. Om inte mensen kommit innan dess
Grattis
Måste ju kännas som en lättnad nu när det äntligen blev resultat
Själv väntar jag på ägglossningen, kanske kommer denna helg eller nästa vecka,hoppas de blir som förra månaden då jag kände av ägglossningen.
Känner verkligen att de är på tiden med ett syskon och en mammaledighet nu, men det känns långt borta just nu, just nu känner jag att de aldrig kommer att hämta, det känns hopplöst emellanåt
Har inte fått någon tid heller, men hoppas de ringer snart...
Hoppas på att det blir ägglossning snart, nån gång måste den väl komma med tanke på all stimulering
Härligt att äl är på intåg iaf=)håller tummarna för er med.