Inlägg från: Meja2011 |Visa alla inlägg
  • Meja2011

Har PCO och planerar syskon.

Treasures skrev 2012-08-06 20:11:19 följande:
    Ja ni, nu känns det riktigt bra faktiskt. Tack för peppen idag!
    Det förstår jag=)

Här tog jag ett cb digitalt och minuset lyser så starkt så=/ 
    Meja 11-11-23
  • Meja2011

Nepp ingen mens=) men minus på testet, detta test tog jag i fredags då jag verkligen trodde på att det var em graviditet, även om det är svagt (dålig kamera med) men så är det mer än vad det visat dagarna innan

Meja 11-11-23
  • Meja2011

Tindra: jag förstår dig:/ det är jobbigt detta:/

Tresures: ingen mens och inget plus:/enligt läkaren hade jag haft äl så hon tyckte jag skulle vänta 2 veckor från i fredags, och ta ett test då och visar det negativt ska jag börja med provera igen. Känns drygt att vänta om det nu inte är något:/ men det molar i magen och brösten värker så ja, jag vet inte:/

Hur går det för dig:)?

• Meja2011
    Treasures skrev 2012-08-12 15:40:05 följande:
    Meja - tog du blodprov för att bekräfta ÄL eller vad baserar läkaren det på? Du gjorde väl inget VUL? Hoppas bara du testat för tidigt iaf och att det snart blir ett plus! Det går bra för mig. Har hållit mig från att ta fler gravtest även om det kliar i fingrarna för att få se om det fortfarande visar svagare eller om det blev nåt knas med testet jag tog i måndags. Ska på nytt VUL på onsdag för att se så cystan minskar i stirlek och förhoppningsvis få se att allt fortfarande är bra med bebisen. Kissar som en tok och är tröttare än tröttast, men mår annars bra. Första illamåendet kom idag då vi var i en ladugård för att titta på får, fy tusan vad det stank så jag fick gå ut och ta några djupa andetag. Imorgon börjar jag jobba igen efter sex veckors ledighet, hoppas få bevara vpr hemlighet till efter onsdag. Jobbar med radioaktivitet ibland så jag hoppas,jag slipper de sysslorna de första dagarna nu.
    Gjorde först VUL, då sa läkaren och pekade på skärmen, "detta strecket du ser bevisar att du haft äl", hade en tjock och fin slemhinna, Men hon kunde inte säga om jag var i en tidig graviditet eller inte. Fick då även ta blodprov som påvisade detta osså, man kollade även hcg som låg på 5. Ja men i sånna fall har äl inträffat senare, för nu är jag 11 dagar efter vad jag trodde var äl, då borde det verkligen ha visat ngt nu=/

MEn det molar och har sig i magen, brösten spänner och på kvällarna är jag svullen om magen. Men inget plus=/

Åhh jag förstår dig, håller tummarna för dig. Du ska se att allt är bra=) JA usch denna trötthet;) hehe. O illamående är inget roligt=/ Oj efter 6 veckor, ja då har du haft lite små ångest idag då kanske;) Ja då får vi hoppas att du slipper det, jobbar du på ngt kärnkraftvärk?  
    Meja 11-11-23
  • Meja2011

Jag var där i tisdags och gjorde vul. Ja jag ska beställa tester imorgon, så på tisdag kanske det blir test:)

Aha:) men det är ju inte så bara;) ja det vet jag vad det är iaf, min mamma, jag och syrran har gjort det, har cystor på njurarna alla tre och mamma är transplanterad. Ja jag förstår det;) ja de är ju lite att förbereda;)

• Meja2011
    Emmmsan skrev 2012-08-21 19:35:27 följande:
    Förresten. Är det någon av er som har ätit primolut nor? När har ni i så fall fått er mens? Kom den medan ni åt dom eller efter ni hade ätit dom i tio dagar? Glömde fråga läkaren det när jag var där.
    Ja jag har ätit, den har kommit 2-4 dagar efter sista tabletten. Jag får aldrig min mens när jag äter primolut eller provera, utan efter. Härligt att du fått komma igång=)

Meja 11-11-23
Svar på tråden Har PCO och planerar syskon.