Har PCO och planerar syskon.
Saramandis: nu är det pergotime, har ätit provera innan pergo:)
Saramandis: nu är det pergotime, har ätit provera innan pergo:)
Saramandis: när min resa började för 6 år sen fick jag osså bara provera till em början, när det inte funkade fick jag sen pergotime. Hoppas att din kropp lyssnar bättre än vad min gjorde;) trodde att det skulle bli ordning på min nu efter fl, då tom läkaren såg en tjock slemhinna, men icke, så här sitter vi nu igen:/ att det inte kan funka av sig själv.
Hoppas kan mAn ju alltid:) men förstår hur du tänker. Detta är första gången efter dottern, första riktiga försöket nu då. Men innan har jag käkat det från och till i 6 år. Träffade min ungdomskärlek för 2 år sen hade då gett upp hoppet om barn då det inte funkade med exet, så vi strunta i allt. Hux flux vart vi spontangravida, sluta dock i MA i v 6 fick vi reda på i vecka 10, sen 4 månader senare första kuren pergo tog det sig igen:) så hoppas ju på samma tur;)
Undrar om äl är på intåg här. Fick genomskinliga gelé liknade klumpar/stänger på pappret ikväll när jag torka mig:)
Tindra: Humm har du testar ngt mer?
Ja jag hoppas verkligen det är det:)
Emmsan: Åhh håller tummarna för dig med;) oj efter 100 dagar ja då är det på tiden att äl infinner sig;)
Humm funderar på om jag kan ha missat äl:/ slutade med pergotime den 12/7, den 15/7 var min temp 36,1, det var även då jag fick äl sekret, sen efter har tempen legat på 36,8. Kan den ha varit då den 15:e?
Välkommen hit frusen:)
Treasure: inväntar bim som är den 1/8;) nja jo tempen ligger över det normala, molande värk men annars lugnt:) hoppas ju så in i Norden så snacka om att man blir besviken och så inte är fallet:/
Hur mår du då?:)
Humm näe ligg på dem tindra:/