miracle maker skrev 2012-06-12 21:48:13 följande:
Treasures -vad skönt att det gick så bra idag, jag tror stenhårt på ett plus för dig ;) Själv hann jag inte köpa nåt test igår efter jobbet men mensen kom med buller och bång imorse (dag 8) så på tors kör jag äntligen igång med pergo!
Men vad skönt att den kom till slut, och tur i oturen då att du inte hann slänga ut en amssa pengar på ett test som ändå hade varit negativt. Lycka till med Pergon nu!
Om jag får mens kommer vi ju ligga ganska nära varandra i tid med nästa försök då och får se till att peppa varandra ordentligt!
Får jag ingen mens lovar jag att stanna kvar här och peppa dig och er andra ändå.
Tack för att du tror på plus åt mig, jag har verkligen noll koll....det som talar för graviditet är tröttheten, och nu tycker jag ändå att jag fått sova rätt bra om nätterna. Somnar varje kväll i soffan, och nu när jag sitter här så gäspar jag hela tiden så det är nog dags att leta reda på sängen strax. Jag har också varit mkt mer kissnödig sista dagarna. Har molvärk som kommer och går, men det kan ju lika gärna vara tecken på mens (har haft så förrut med). Har ett par dagar varit mer hungrig än vanligt, blir jättesnabbt jättehungrig. Och är känslig och lättirriterad. Men ni vet hur det är, man känner efter så mkt att man säkert inbillar sig endel med....
Har iaf bestämt mig för att inte testa tidigt denna gång, har blivit så besviken de sista två gångerna, samtidigt tänker jag att får jag minus så vet jag ju rätt säkert att jag får mens med och då kan man ju förbereda sig på det.
Nä, nog från mig nu....ska gå och sova och drömma om en sommar som gravid nu!