Inlägg från: TheBlueOcean |Visa alla inlägg
  • TheBlueOcean

Har PCO och planerar syskon.

Fick det förut men fick så många biverkningar av det helst skulle jag vilja gå ner 20-30 kilo men jag lyckas gå ner 5-10 sen går jag inte ner ner utan jag går upp kilona istället.

• TheBlueOcean

Kunde inte hålla fingrarna i styr och testade igår viket gav ett negativt svar men bim är den 9-10 men ska testa igen den 12:e.

• TheBlueOcean

Jag förstod mig inte riktigt på dem men jag tyckte inte det var plus men min man tyckte det och sen hade jag jätte ont när vi hade sex på kvällen så gyn trodde det var äl.

• TheBlueOcean

Här sitter man nu på ÄL+16 ca (om jag nu hade ÄL) ingen mens i sikte men vågar inte riktigt testa heller då jag testade BIM-5 och -1 tror jag men fick inte ens ett svagt....

Känns nästan som om mensen är på g också för jag får som molvärk i magen och det hugger till ibland. Brösten gör inte ont längre heller :(

• TheBlueOcean

Meja- går man på äl stickorna så borde jag ha gått över bim dock var jag och mannen oense om det var positivt på äl stickan eller negativt.

• TheBlueOcean

Testade iaf idag eftersom jag borde vara dagar efter BIM nu och det blev negativt. fan fan fan tänker jag nu, nu orkar jag inte mer! Blir bara mer och mer besviken och arg på min kropp för varje månad som går. Speciellt som min man så gärna vill ha fler barn också, det känns som jag gör honom besviken också.( Han har såklart sagt att jag inte gör det) 

• TheBlueOcean

Eftersom jag inte kunde få mitt pluss så kan väl ändå mensen komma nu! Har nu fått upp humöret och hoppet och vill få chansen igen, bara mensen kommer nu :)

• TheBlueOcean
    Meja2011 skrev 2012-07-15 21:12:13 följande:
    Undrar om äl är på intåg här. Fick genomskinliga gelé liknade klumpar/stänger på pappret ikväll när jag torka mig:)
    Hoppas!
    Håller tummarna för det :) 
Svar på tråden Har PCO och planerar syskon.