Har PCO och planerar syskon.

På vilken dag fick ni ägglossning när ni åt pergo?
Är på dag 14 nu och inget positivt ägglossningstest än, tycker att ägglossningstestet från billiga tester ser positivt ut, men tar jag ett clearblue får jag ingen glad gubbe
Har inte gjort nått VUL än eftersom jag legat hemma med magsjuka, men ska ringa och kolla om jag kan komma och göra ett nu när jag är frisk. Vill ju veta om dubbeldos funkar eller om jag måste prova trippeldos.
Var på mitt VUL i dag och de verkar inte som dubbeldos pergo (andra försöket) hade gett resultat, gjorde dock VUL på dag 19. Men tydligen så ska jag prova en gång till med dubbeldos och se och det kan funka, annars blir det trippeldos eller så kan man välja att få ta sprutor. Känns lite tråkigt nu, hade lite hoppet uppe att bli gravid innan årets slut, men men man får väl försöka hålla modet uppe. Vi har försökt nu i 1 år.
Treasures fick ni välja när du tog trippeldos, alltså mellan trippeldos eller sprutor? Han sa att de helst inte skriver ut trippeldos.Nån som vet varför? Är risken stor att man blir överstimulerad?