Anonym (Lotten) skrev 2013-01-10 18:16:21 följande:
Hey! Du fick min mejladress här i tråden - du gjorde ett val, att inte mejla. Det tolkar jag som att du inte är tillräckligt nyfiken och intresserad. Så vem dissa vem?
Och med respekt för dig då du själv skrivit att du dejtar ( seriöst som jag tolkar det ) nu så har jag valt att inte mejla dig
Och hade du nu varit såå intresserad av din dejt så tror jag iofs inte du hade hängt så här mycket i tråden eller haft behovet av att flirta med mig
Sen en annan grej, jag känner igen din "typ" - flirtat hej-vilt med de flesta tjejerna i tråden, spelar nån slags Alfahanne/Dr Phil men när det väl kommer till kritan så är du inte så oblyg som du gärna vill framställa dig själv. Och som du vet så gillar jag inte blyga killar
PS. I know you want me
Haha, känner igen min typ, du är för söt
Dina analyser är bra, jag skulle dra liknande slutsatser...men jag är inte som alla andra så det stämmer inte helt
För det första spelar jag ingen roll, jag är den jag är (är varken doktor Phil eller Alfahannen Allan) och jag är övertygad om att de flesta skulle uppfatta mig ungefär likadant irl som här. Men jag kan förstå att det är intrycket du får, absolut.
För det andra så är jag faktiskt inte vidare blyg, tror aldrig någon har ansett mig vara det, så där har du faktiskt helt uppåt väggarna fel
För det tredje så har du rätt i att du gav mig chansen och jag inte tog den, men det handlar varken om blyghet eller att jag dejtar superseriöst...däremot kände jag att jag inte vill vara den typen av alfahanne (?
) som dejtar men vill testa om gräset är grönare på andra sidan. Jag dejtar och precis som du konstaterat känner jag mig osäker på om det är helt rätt, hade jag varit hundra hade jag aldrig flirtat här (rätt analys
)...men från att flirta oskyldigt till att dejta någon annan är det ett lååångt steg för mig. Jag tycker helt enkelt att man får avsluta det som pågår innan man ger sig in i något annat, av respekt för alla parter, inklusive mig själv. Jag hade tänkt maila och är som sagt inte blyg...men jag tänkte att det är onödigt att ställa till det för sig, tänk om du är den typen jag faller för (och jag dessutom faller dig i smaken)..då sitter jag där med ett problem på halsen, haha. Är nämligen ganska övertygad om att vi skulle ha flow om vi skrev....väldigt övertygad
Så ja, jag valde att inte skriva....för att inte splittra mina tankar ännu mer. Skulle det sen visa sig att det inte är rätt med dejten, ja då får jag väl ta nya tag...är du kvar i djungeln kanske jag får en andra chans..eller inte, det får man ta då