• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Tusse85 skrev 2013-01-10 01:05:29 följande:
    Jo vet. Och kommer inte heller höra av mig mer först till honom. Hade det inte varit för att jag undra om testet hade jag inte ens gjort det nu heller. Självklart tänker jag fortfarande på honom dagligen men det går att vara utan honom. Och nu kan han få undra hur det går på mina dejter nästa vecka precis som jag undrat om hans ;) och vill han vara min nr 1 kändes det säkert lite oxå att jag har två dejter nästa vecka för de innebär ju att jag gick vidare snabbt. För unnar inte honom att få veta att han fortfarande finns i tankarna.

Inte för att vara sån...men att du har två dejter säger inte att du gått vidare, snarare att du desperat försöker glömma. I det avseendet (att göra honom sotis) hade det varit bättre med en enda dejt....då kunde det varit en speciell kille. Nu förstärks bara hans intryck av dig som en lättfotad tjej.

Säger det inte för att såra utan för att du ska ta lärdom av den här tuffa upplevelsen....när du bars varit "intresserad" *ler omtänksamt*
  • Papito
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-10 10:54:21 följande:
    Är det någon av er (icke-anonyma) killar som har HP? Isf kan jag PM:a mitt namn till er, och lägga till erat nick så kan jag få lite feedback på om jag valt "rätt typ av bilder"...? Så får ni tänka utifrån att jag är ute efter att träffa någon seriöst i ca 30-35 års-åldern.

Jag har
  • Papito
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-10 10:22:57 följande:
    Killar- en fråga till er. jag har just nu (och inte tidigare heller) haft varken profilbild eller text. Har privata bilder på HP som jag visat för de jag pratat lite mer med, och har fyllt i annan info, typ civilstånd, vad jag söker efter etc.

MEN, nu till frågan. vad är viktigare, bild eller presentation? Är avsaknaden av endera avgörande för er? Och vad ska stå med i en presentation egentligen om jag får för mig att skriva en sådan? 

Jag skriver nog oftare till någon med bra pres utan bild än tvärtom men bäst är både och.

Jag tänker att de som bara har bild, ska de bara leva på att vara söta då? Vill de inte själva visa andra sidor?
  • Papito
    Angelven skrev 2013-01-10 13:17:59 följande:
    Varför är alla de söta tjejerna här alls ? Ni borde ju redan ha en trevlig kille - ni är roliga att prata med, öppna, trevliga, kommunikativa, OCH söta ...

Papito, det är ett misstag att inte träffa henne  

Det kanske är det jag misstänker ...vill inte leka player och då måste beslut tas om nuvarande dejt innan man kan se om det finns mer fisk i havet
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-10 13:40:13 följande:
    Joo.. men jag sökte på det men fick inte upp något. Skumt. 

Så Angelven fick se din sida här men inte jag? Det var väl en diss om något...
  • Papito
    Anonym (men) skrev 2013-01-10 13:34:33 följande:
    Vad gulligt!

FegPapito! 

Haha...ska du säga!!!
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-10 13:57:18 följande:
    Äsch, han spelar bara svår.. 

Precis, du gillar ju inte killar det går för lätt med
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-10 18:16:21 följande:
    Hey! Du fick min mejladress här i tråden - du gjorde ett val, att inte mejla. Det tolkar jag som att du inte är tillräckligt nyfiken och intresserad. Så vem dissa vem? Och med respekt för dig då du själv skrivit att du dejtar ( seriöst som jag tolkar det ) nu så har jag valt att inte mejla dig
    Och hade du nu varit såå intresserad av din dejt så tror jag iofs inte du hade hängt så här mycket i tråden eller haft behovet av att flirta med mig
    Sen en annan grej, jag känner igen din "typ" - flirtat hej-vilt med de flesta tjejerna i tråden, spelar nån slags Alfahanne/Dr Phil men när det väl kommer till kritan så är du inte så oblyg som du gärna vill framställa dig själv. Och som du vet så gillar jag inte blyga killar Tungan ute

PS. I know you want me Kyss
    Haha, känner igen min typ, du är för söt  Kyss
    Dina analyser är bra, jag skulle dra liknande slutsatser...men jag är inte som alla andra så det stämmer inte helt
    För det första spelar jag ingen roll, jag är den jag är (är varken doktor Phil eller Alfahannen Allan) och jag är övertygad om att de flesta skulle uppfatta mig ungefär likadant irl som här. Men jag kan förstå att det är intrycket du får, absolut. Kyss
    För det andra så är jag faktiskt inte vidare blyg, tror aldrig någon har ansett mig vara det, så där har du faktiskt helt uppåt väggarna fel Cool
    För det tredje så har du rätt i att du gav mig chansen och jag inte tog den, men det handlar varken om blyghet eller att jag dejtar superseriöst...däremot kände jag att jag inte vill vara den typen av alfahanne (?Glad) som dejtar men vill testa om gräset är grönare på andra sidan. Jag dejtar och precis som du konstaterat känner jag mig osäker på om det är helt rätt, hade jag varit hundra hade jag aldrig flirtat här (rätt analys SkålGlad)...men från att flirta oskyldigt till att dejta någon annan är det ett lååångt steg för mig. Jag tycker helt enkelt att man får avsluta det som pågår innan man ger sig in i något annat, av respekt för alla parter, inklusive mig själv. Jag hade tänkt maila och är som sagt inte blyg...men jag tänkte att det är onödigt att ställa till det för sig, tänk om du är den typen jag faller för (och jag dessutom faller dig i smaken)..då sitter jag där med ett problem på halsen, haha. Är nämligen ganska övertygad om att vi skulle ha flow om vi skrev....väldigt övertygad Flört

Så ja, jag valde att inte skriva....för att inte splittra mina tankar ännu mer. Skulle det sen visa sig att det inte är rätt med dejten, ja då får jag väl ta nya tag...är du kvar i djungeln kanske jag får en andra chans..eller inte, det får man ta då

• Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-10 22:02:52 följande:
    Shit, känns som man håller på att bli "dejting-utbränd" Förvånad
    Han första dejten, som jag kallar R - ringde förut och vill ses i helgen. Föreslog bio...
    Å nu fick jag mess av han jag började prata med igår, N - som fråga om vi ska ringas o tjöta om en stund...

Känner bara för att lägga ner allt! Logga ur mig från HP och fokusera på annat. Få landa i mig själv och få lite distans till saker och ting. Det blev för mycket av allt känner jag

Eller så kanske jag bara behöver sova eller nåt Obestämd

Du ser...försöker förebygga det läget... Flört
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-10 18:16:21 följande:
    Hey! Du fick min mejladress här i tråden - du gjorde ett val, att inte mejla. Det tolkar jag som att du inte är tillräckligt nyfiken och intresserad. Så vem dissa vem? Och med respekt för dig då du själv skrivit att du dejtar ( seriöst som jag tolkar det ) nu så har jag valt att inte mejla dig
    Och hade du nu varit såå intresserad av din dejt så tror jag iofs inte du hade hängt så här mycket i tråden eller haft behovet av att flirta med mig
    Sen en annan grej, jag känner igen din "typ" - flirtat hej-vilt med de flesta tjejerna i tråden, spelar nån slags Alfahanne/Dr Phil men när det väl kommer till kritan så är du inte så oblyg som du gärna vill framställa dig själv. Och som du vet så gillar jag inte blyga killar Tungan ute

PS. I know you want me Kyss
    Och att jag flirtat hej vilt med alla, haha...du får det att låta så illa. Jag har skapat trevlig stämning...riktig riktig flirt är det bara några få jag flirtat med Cool
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!