• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Ute igen) skrev 2012-07-23 19:24:38 följande:
    Håller med dig helt tror det kan vara tufft för tjejer också, har du provat att byta sajt och presentation under dina tre år? Jag är själv på en ganska dryg sajt, och har det mentalt tufft med att lägga ut bild på mig själv, känns så himla utsatt. Nu har jag i alla fall lagt ut en lite halv otydlig

Förra gången jag var i den här djungeln var det inte alls lika vanligt med kort. Jag tycker också att det är lite utlämnande därför kör jag utan. Blir lite svårare men det får man ta. Har funkat ok än så länge.
  • Papito
    Opcode skrev 2012-07-23 19:32:47 följande:
    Nej jag letar som sagt inte, jag vill nog helst vara själv för tillfället- det har gett mig ganska mycket insikt och styrka hittils. Och ärligt så känner jag mig inte redo, men om jag trots allt skulle stöta på någon så kanske sådant kan ändras snabbt. Men jag vet inte jag var nog mer desperat tidigare efter mitt förhållande tog slut. 

Jag skojar lite med dig. Jag tror att det är det absolut bästa man kan göra, ta sig tid innan man hoppar in i något nytt. Dels hinner man landa i Sif själv och dels skapar det bättre förutsättningar när man väl träffar någon ny.

Våga vara kall Oppis!
  • Papito

Nä, jobbsnack räknas inte. Däremot om du pratar om annat med henne/honom.

• Papito
    Anonym (b) skrev 2012-07-23 19:45:01 följande:
    Papito: Hur lång avstånd har du och kvinnan du vill träffa emellan er?

ca 60 mil; korkat att ens börja prata, haha. Nä, får hålla mig till närområdet eller flyttbara madamer. Några förslag?
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-07-23 20:48:08 följande:
    Jag är lika korkad jag är i exakt samma situation så jag har inget bra förslag:)

Himla korkat!

Du håller inte till på västkusten? Isf kan vi swinga till det och presentera våra respektive flirtar för varandra varandra
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-07-24 08:03:55 följande:
    Näpp Skåne it its

Närmare iaf *får se upp för flygande föremål,hon läser i tråden*

Å andra sidan föreslog hon att vi kunde ha med opcode på vår dejt (inte min bag, ledsen oppis) så hon kan inte bli såååååå sur för att du fyller min inbox med kärlek

Se där, kanske har löst utmaningen utan att ens logga in på dejtingsidan

Ska du ha privatlektioner Opcode? Du ser att du får valuta för pengarna
  • Papito

Bor ni nära varandra?

Får tyvärr hålla med annars, en dejt på tre månader är inget att bygga på om det inte finns väldigt goda anledningar.

Ibland kan det ta så lång tid innan man får till en dejt, pga avstånd och sånt men om man väl träffats en gång och tycker att det finns kem i så ska det mycket till om det ska ta tre månader till nästa dejt, oavsett avstånd.

Jag skulle nog gå vidare och öppna upp för andra alternativ.

• Papito

Jag har ju mina utmaningsdejter på långt avstånd och det kan ta tid innan man löser en dejt men skulle jag väl dejta någon som bor långt bort och det finns kemi, då skulle nästa dejt absolut inte ta tre månader. Antingen lägger man ner eller så löser man det.

• Papito
    Anonym (b) skrev 2012-07-24 22:53:31 följande:
    Ja alltid något! haha! synd bara jag fastnat så för "min stockholmare"
    Tönt
  • Papito
    Opcode skrev 2012-07-25 00:35:22 följande:
    Ack jag halkar ju efter här, jag som var så nära att börja prata skit med kassörskan idag men så fick jag tunghäfta, sablars
    Oppis, lägg alla varorna med streckkoden åt rätt håll för kassörskan...sen berömmer du dig själv, typ: "Visst är det trevligt med kunder som anstränger sig lite?"
    Låter urfånigt men med rätt ton räcker det långt, lovar!

Eller så tittar du på henne (när du lagt upp allt bra) och säger: "Ja, jag vet....det finns fortfarande gentlemän, vi är inte många..men vi finns "

Är du med? Då får du ett leende och kanske ett vsar tillbaka..sen spinner du vidare. Allr fnkar egentligen, bara man kan snacka vidare utifrån det.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!