• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Go Oppis Go Oppis Go Oppis!!!

• Papito

Oppis!

Jag tror att jag talar för alla stammisar i tråden när jag säger STOPP!

Inte läge att skoja om naturist och sånt! Se du till att införskaffa ett par rejäla badbrallor eller shorts. Det är inte läge för spontana upptåg. Nu följer du våra instruktioner till punkt och pricka, du kan inte börja flexa nu, du är inte så stabil ännu.

• Papito

När är dejten?
    Bara ni två eller flera andra?
    Någon du flirtat med tidigare?

Hmm...du kan inte ha misstolkat så att det bara är en kompisförfrågan och inte en dejtförfrågan? Inte för att jag inte tror det är möjligt, utan för att du ska vara lite förberedd och inte bryta ihop där i poolen och börja babbla om att köpa skor och grejer.....  

• Papito
    Anonym (S) skrev 2012-08-02 21:31:55 följande:
    Hej på er.

Jag har en fråga till er, kanske mest till killarna härinne, vill ni hjälpa mig att analysera min dejt?

Jag träffade en kille via HP på onsdagen, klickade bra och bestämde oss för att ses dagen efter fören öl på stan.
    Han var trevlig och såg bra ut, allt stämde, han tog i mina armar och skickade sms från toa (Haha) om att han tyckte jag var attraktiv.
    När vi gick till hans buss rörde vi varandra och väl där blev det hångel och smek, kramar och sånt.
    Vi ringdes på kvällen och han ville ses dagen efter igen efter jobbet, trots att han egentligen behövde åkahem och packa inför sin 2 veckors semester.

Vi sågs dagen efter och han tog mig till sitt föräldrahem (de var inte hemma) sen åkte vi till en skogssjö och badade. Vi hade inte sex fullt ut men han gav migen rejäl orgasm. =)
    Han åkte hem och packade. Senare på kvällen ringde han och frågade om jag vill komma. Klockan var nästan 23 men jag åkte. Jag längtade efter honom.
    Vi hade sex den natten. Och på morgonen.

Vi skiljdes åt och nu har han åkt på semester. Borta två veckor utan telefon (Fjällvandring)
    Han messade mycket på dagen när han satt i bilen, mycket sex-sms.
    Hela tiden sa han att han vill ses igen.

Så vad tror ni?
    Jag är en överanalyserande tjej som ofta förstör saker genom att tänka och fråga för mycket, så det är nästan bra att jag inte kan nå honom.
    Är han ute efter bara sex eller seriöst intresserad?
    Väldigt svårt att veta, ni gick fram ganska snabbt och mycket sex-sms talar för att han kanske är lite för på, på den fronten men det är för tidigt att veta.
    Du får helt enkelt dejta honom lite mer när han kommer tillbaka för att få en klarare bild. Du kanske inte behöver undvika sex men däremot försöka göra annat också för att se vilken nivå han är på.
  • Papito
    Opcode skrev 2012-08-02 20:35:59 följande:
    Papito, från min sida är det på kompisnivå och inget annat, jag känner henne sedan tidigare och är inte intresserad av något annat. Men jag är ganska säker på att hon menar allvar hon har försökt hitta på div anledningar till att vi ska ses tidigare som jag då avböjt. Men bada kan man väl göra ändå. 

Så du kan vara lugn jag blir kvar här ett tag till :P 
    Vänder snabbt här...ska du spela casanova och svårfångad nu också?

För min del får du gärna bli superkär och försvinna härifrån..men ta det lugnt bara så att du inte blir sårad eller begränsar henne för mycket pga dina tidigare erfarenheter.
  • Papito

Opcode, hur gammal är du?

Åldern i sig måste inte vara ett problem, framförallt inte om man följt dig ett tag i tråden. Hon kanske redan lekt av sig och har landat i det. Kanske är trygg och län erbjuda det du söker...och kan lära dig en hel del

Men visst kan tio år vara mycket vissa perioder i livet. Om en vill ha barn och den andra redan är förbi det och såna saker. Sen tror jag att du innerst inne skulle må bra av att vara singel i något år och kanske prata med en professionell för att få hjälp åt sortera ut tankarna.

Men visst, kan bli ett trevligt bad...

• Papito

Opcode hur går det? Inte drunknat va???

*börjar bli orolig för Oppis...tror att hon käkar upp lillpojken*

• Papito
    Opcode skrev 2012-08-03 22:27:57 följande:
    Jag har legat hemma och kollat på film Något annat är det som sagt inte väder för idag.
    För fan oppis!!!

Skit i vädret!!! Tanten ville hångla, hon brydde sig inte heller om vädret!!!

Du kunde gått dit sen hade hon sagt att ni får göra annat istället...som en billig p-rulle...hahaha
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!