Ärliga nätdejtingstråden!
Go Oppis Go Oppis Go Oppis!!!
Go Oppis Go Oppis Go Oppis!!!
Oppis!
Jag tror att jag talar för alla stammisar i tråden när jag säger STOPP!
Inte läge att skoja om naturist och sånt! Se du till att införskaffa ett par rejäla badbrallor eller shorts. Det är inte läge för spontana upptåg. Nu följer du våra instruktioner till punkt och pricka, du kan inte börja flexa nu, du är inte så stabil ännu.
När är dejten?
Bara ni två eller flera andra?
Någon du flirtat med tidigare?
Hmm...du kan inte ha misstolkat så att det bara är en kompisförfrågan och inte en dejtförfrågan? Inte för att jag inte tror det är möjligt, utan för att du ska vara lite förberedd och inte bryta ihop där i poolen och börja babbla om att köpa skor och grejer.....
Opcode, hur gammal är du?
Åldern i sig måste inte vara ett problem, framförallt inte om man följt dig ett tag i tråden. Hon kanske redan lekt av sig och har landat i det. Kanske är trygg och län erbjuda det du söker...och kan lära dig en hel del
Men visst kan tio år vara mycket vissa perioder i livet. Om en vill ha barn och den andra redan är förbi det och såna saker. Sen tror jag att du innerst inne skulle må bra av att vara singel i något år och kanske prata med en professionell för att få hjälp åt sortera ut tankarna.
Men visst, kan bli ett trevligt bad...
(men) ....du dejtar visst...
Opcode hur går det? Inte drunknat va???
*börjar bli orolig för Oppis...tror att hon käkar upp lillpojken*
Passa på att lära dig lite...