• dilog

Ärliga nätdejtingstråden!

Skulle på dejt igår men då rasade växelådan. skulle gå på dejt idag med samma brud men då blev hon sjuk. Vad ska man tro om detta??

• dilog

Jag har gett upp allt för länge sen. Orkar liksom inte. dyker hon upp så gör hon annars är det väl ödet som gör att man är singel lika väl som det är ödet om man finner nån.

• dilog

Menar med nätdejting. Ute är jag.  Jagar inte. Dyker hon upp så gör hon

• dilog

Qarina känns som det är lika dant med nät dejting. Passar man inte in på nått de söker eller skriver lite klumpigt nån gång så det blir missförstånd och så är det block

• dilog

fortfarande singel och börjar ge upp hoppet fullständigt. självförtroendet blir ju inte bättre om man så säger. fundera på vad det är för fel på mig då jag är trogen den jag älskar och dricker med motta. Men klart. pengar har jag ej några och där tror jag problemet ligger helt klart. handen på hjärtat kvinnor. vist tar ni häldre någon med pengar istället för en med fogden i röven oavsett hur trevlig killen är igentligen

• dilog

ja hur hamnar man där?  Först arbetslös, sen utförsäkrad, Startade eget för att jag verkligen trodde på något. Gick åt helvete och idag har jag min 6 praktikplats som ger mig 3385 kr i månaden. betalar bara räntan på lånet jag har och en del räkningar har jag bara inte klarat av att betala. hjulen snurrar allt fortare helt enkelt

• dilog

låter som jag klagar men det är ju så mitt liv ser ut helt enkelt.  Har i alla fall hälsan och är en ganska glad skit trots allt.

• dilog

Nä hon slank mig ur näven. Fick ett mail att hon skulle ha en dejt med en annan i kväll som bodde lite närmare.

• dilog

hahahahahaha nä satan stackars kvinnor om jag skulle klinka på en sådan. Första frågan kommer säkert bli. Kan du spela. Nä för satan. Håller bara i den för att du ska bli intresserad.
    Skulle inte funka i längden.

• dilog

Ok klär av mig naken och tar en gura i min famn. Nån kvinnlig själ som vill se kortet?Solig

• dilog
    dilog skrev 2014-01-19 12:36:21 följande:
    Ok klär av mig naken och tar en gura i min famn. Nån kvinnlig själ som vill se kortet?Solig
    Nä detta knep med gitarr funkade inte hällerFörvånad

var nån som sa att hade man en gitarr i sin famn skulle det öka intresset och man skulle bli mer intressant.
     Inte ett enda besök här inne så nä. kasst. skratt
  • dilog

ja än har det bara varit dåliga knep då verkar det som:)
    men va fan jag får vara glad för det lilla.
    Ibland lyser det ju faktiskt att folk har varit inne på besök:)
    så än finns det väl kanske hopp för mig med verkar det som. hahhahaha

• dilog

nu har man varit singel i 3 år. varit med på en dejtsajt i över 8 månader. Hat träffat några men aldrig kommit så långt att det har blitt nått. alla har sagt ungefär det samma. Du är fin snäll go på alla vis men jag passar inte dig.
    Vad fan har jag för fel som gör att kvinnor inte passar mig?

• dilog

Om du nu träffat världens goaste kille förstår jag inte ditt nick som singelmorsa. men tack för uppmuntran

• dilog

var planerat en dejt in i minsta detalj men precis när det skulle bli av drog hon sig ur.

• dilog

10 månader på hp nu och två dejter har jag varit på. Men jag passade inte in i det dessa damer letade efter.

• dilog
    Anonym (Tabula) skrev 2014-05-21 21:54:11 följande:
    Då kanske det är dags att börja fundera över hur mycket du egentligen vill träffa någon och hur mycket du är beredd att kompromissa/självrannsaka/förändra/uppoffra för att träffa någon? 

Tack för tips Lily! 
    jag har  skickat 4787 mail totalt med folk på hp men träffas verka de inte vilja göra
  • dilog
    dilog skrev 2014-05-23 16:18:28 följande:
    jag har  skickat 4787 mail totalt med folk på hp men träffas verka de inte vilja göra

Och motagit 4279
  • dilog

inte en aning men tror det står så efter det att det gått en månad . Nu ska jag på en dejt i morgon i alla fall . Tog bort mig från hp och skrev lite kladd på FB Så kaffe på Max i Kristianstad blev det till sist. Ja om hon inte backar ut vill säga. Risk för det finns :)

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!