Ärliga nätdejtingstråden!
Om man nu mot förmodan skulle finna den stora kärleken. Då skulle iallafall jag lägga ner allt vad kontaktsida heter
Om man nu mot förmodan skulle finna den stora kärleken. Då skulle iallafall jag lägga ner allt vad kontaktsida heter
040. Så tror jag en kvinna med kan känna. Men å andra sidan kan man lika gärna bli dumpad fast man inte träffats på en sajt
kan bara hålla med kvinnan med tatueringen. skulle vara hemskt att behöva känna en sån ångerst bara för att hon man älskar lämnar hemmet
mycket naiv människa ja. Väldigt trevlig och snäll men det är korna i hagen med. Fortfarande vänner på så sätt att vi skriver till varndra. Men har gort klart att nått sex eller fler dejter blir det ej.
nu hade vi ju inte sex på dejten men vi hade skojat om det en längre tid.
kan bero på vilken dejtsida man träffas på. Är det här inne så gör man kanske inte det men är det på bc eller nån annan sida så kan det ju bli mer renodlat just för den saken. Men vi skojade frisk på skype och det var detta hon tog allvar på. Kunde liksom inte se skillnaden på skoj och allvar. Hur som helst så var jag rak på dejten och det var detta hon inte riktigt klarade av. Så mitt fel med.
där har du en stark poäng singelmor. Inte lätt att veta det.