• dilog

Ärliga nätdejtingstråden!

Om man nu mot förmodan skulle finna den stora kärleken. Då skulle iallafall jag lägga ner allt vad kontaktsida heter

• dilog

040. Så tror jag en kvinna med kan känna. Men å andra sidan kan man lika gärna bli dumpad fast man inte träffats på en sajt

• dilog

kan bara hålla med kvinnan med tatueringen. skulle vara hemskt att behöva känna en sån ångerst bara för att hon man älskar lämnar hemmet

• dilog
    Anonym (33-åring) skrev 2013-05-15 20:32:06 följande:

Mitt syfte med att hänga här har inte varit att hitta folk att dejta, utan att ha några att diskutera dejting med. Eftersom jag vill kunna berätta lite om dejterna vill jag vara anonym. Dessutom vill jag inte att det jag säger här ska kopplas ihop med min profil och vad jag skriver i andra trådar.

då fattar jag:)
  • dilog
    Anonym (33-åring) skrev 2013-05-15 22:56:13 följande:

Bra! Syftet med tråden är ju inte att dejta utan att prata om dejting =)
    var inte alls så länge sen jag var på dejting. hade busat med henne på skype och på sms ett tag. Allt kändes bra fram tills vi sågs. jag var ärlig direkt och sa att det inte kändes rätt för mig. Något som inte klickade helt enkelt. När jag kom hem efter nån timme så grät hon och kände sig lurad på nått vis. Ucsh vad jag kände mig som en dålig människa då. Nån mer än jag som har upplevt det samma?
  • dilog

mycket naiv människa ja. Väldigt trevlig och snäll men det är korna i hagen med. Fortfarande vänner på så sätt att vi skriver till varndra. Men har gort klart att nått sex eller fler dejter blir det ej.

• dilog

nu hade vi ju inte sex på dejten men vi hade skojat om det en längre tid.

• dilog

kan bero på vilken dejtsida man träffas på. Är det här inne så gör man kanske inte det men är det på bc eller nån annan sida så kan det ju bli mer renodlat just för den saken. Men vi skojade frisk på skype och det var detta hon tog allvar på. Kunde liksom inte se skillnaden på skoj och allvar. Hur som helst så var jag rak på dejten och det var detta hon inte riktigt klarade av.  Så mitt fel med. 

• dilog
    modesto skrev 2012-09-13 13:27:46 följande:
    Pälsdjur är superviktigt, jag skulle inte offra min katt för någon manGlad
    jag skulle offra min högra hand för dig:) Älskar katter. Ligger jag på + nu?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!