Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (L) skrev 2012-08-05 22:01:44 följande:
    Haha jamen Tranås är väl en riktig metropol... eller inte. Fast dom har visst bilbingo och det är ju riktigt hett Skrattande.

Jo Pugh är förvisso allt det du tillskriver honom men sen är han 65 och det mesta har börjat att hänga på honom... Åldern klär honom inte riktigt fullt ut så jag är inte helt omöjlig att vidga mina vyer Cool.
    Åh,känner mig alldeles för ung för att gå på han..Cool Han är nästan som pappa :P
    Men kollar han inte in alla?Solig 
  • Anonym (men)
    Papito skrev 2012-08-05 23:12:47 följande:
    Haha, (men) har du precis gammelförklarat (L)?

Personligen tycker jag Pugh ser rätt ofräsch ut...men jag gillar väl inte konkurrensen
    Japp!Tungan ute

Hehe..nää,men jag håller med!:)  
  • Anonym (men)

Mmhm..jag var reggad ett tag bara..jag tycker det är för svårt..Finns guldkorn såklart! Men jag kan känna mig taskig och "hinner" liksom inte med. Och är skitdålig på att dejta flera samtidigt :)

Så nu är det bara Irl som gäller :) DÅ ser man ju direkt och känner kemin ;) 

• Anonym (men)
    Anonym (L) skrev 2012-08-06 22:01:16 följande:
    Hmm vad vet jag... 30 år är ju ingen ålder på en häst men för oss vanliga dödliga är det nog värre Cool. Jag får mysa lite extra vid tanken på att jag fick visa leg på systemet i lördags Tungan ute.

Haha vilken komplimang till Pugh... han kanske var het i sina yngre dar men det var helt klart en liten stund sedan Tyst.
    Hehe..NU har du problem..när du blir glad för att visa leg..då vet man,att man är orolig :P Jag får också visa..men de är ju såå off..de har ingen koll Glad
  • Anonym (men)
    Anonym (Singelpappan) skrev 2012-08-07 01:03:07 följande:

Hade aldrig gått på en dejt jag inte haft förhoppningar om att det ska kunna bli något mer av det hela. Så känner du så inför en dejt, så hade iaf jag avbokat den om jag vore du! =)

Har klaffat väldigt bra på många sätt, uppenbarligen! =) Men det har av olika skäl det inte blivt mer seriöst, tyvärr(?). Olika livssituationer har varit en stor grej, som att två av kvinnorna inte har barn och jag har två, att de där riktiga känslorna ändå inte infunnit sig är en annan anledning. Inget direkt fel alls, men ändå ingen pang på fullträff. Träffade en av dem två hela helger och ytterligare en övernattning hos henne, men det sprack när hon ville mer och snabbare än vad jag kände jag var beredd att ge henne så tidigt. 3 dejter och sen ändra fb-status och träffa barnen etc är åt h-e för snabbt för mig iaf.

Åh,shit ja..så snabbt :) Men om du bjuder in till så låånga dejter..tror de mer ;) Nä,jag vet inte. De man klickar rejält med..vill man ju ha längre dejter med. Men man behöver ju inte planera in det från början? :)

Det med att dejta de som inte har barn..jag tror det blir svårt? Jag vet inte. För mig iaf. För jag vill inte ha fler. Och att hindra någon från att få egna barn, det skulle jag aldrig ta ifrån de:) Och att stå där 3-4år senare och ha någon som tjatar om barn,går inte. För mig då:) Samtidigt är det skitlätt..massor av tid..inget jobbigt ex etc etcTungan ute  
  • Anonym (men)
    Papito skrev 2012-08-07 12:52:18 följande:
    På dejtfronten intet nytt....är ju så korkad så jag fastnar för långdistansare och jag tror inte ens på den typen av relationer...korkad är alltså bara förnamnet!!!

Nu hörde iofs en gammal dejt av sig och ville träffas lite...får  se om och isf hur jag går vidare med det

Opcode: Du kan klaga på oss göteborgare men nu ser du att även singelpappan får till det, kvinnorna verkar inte dela din uppfattning....du kanske ska lägga ner bilbingon och flytta hit...where the action is!

Jag med..alltså..långdistansare..eller ja,en då iaf Glad

Gammal dejt..utan självrespekt alltså..Tungan ute Vad betyder "träffas lite"? Hehe..det är som att bara säga "ska vi knulla lite?"..ska man,ska man ordentligt!Flört  

Idag är jag bitsk Solig   
  • Anonym (men)
    Anonym (Singelpappan) skrev 2012-08-07 09:02:28 följande:

Ja, naturligtvis har det klickat bra när vi först mailat, och sen även sms:at och pratat på telefon ett tag innan vi setts. Sen ingår det i mitt jobb att "känna av folk" så att säga, så jag tror också att jag är en hyfsat bra på att bedöma människor. Har inte känslan varit rätt, så bryter jag av, så enkelt är det. Har avbrytit kontakten med ett flertal av den anledningen. Tror på min magkänsla och sunda förnuft! =)

Jag är inte helt stängd för att ev. skaffa fler barn, så även de utan barn går bra att träffa för min del, men då ökar också kraven tror jag, för att ens överväga fler barn med någon så måste det verkligen vara en total fullträff, vilket innebär än mindre tålamod att se hur förhållandet ev. kan utvecklas.

Jag förstår. Jag har nog inte kännt så med många..kanske jag som är svårGlad
  • Anonym (men)
    Papito skrev 2012-08-07 13:17:07 följande:
    Men jag har som sagt inte bestämt mig...allt hade varit lättare med riktiga höghastighetståg..concordetypen snackar vi om nu..haha

Haha..vet precis vad du menar!Flört

Men Hey,  jag önskar dig lycka till med folkbubblan Tungan ute 
  • Anonym (men)
    Anonym (L) skrev 2012-08-08 05:28:45 följande:
    Meeen först tar ni ifrån mig det roliga med Pugh och sen glädjen med att visa leg på systemet... Vad ska jag då glädjas åt Gråter? Jo Alice Cooper som spelar på Liseberg idag mohaha Cool.

Den skinngubbenTungan ute Hehe.

• Anonym (men)

Är det bara jag som är så här..alltså..när folk "smygskryter"..lägger in någon händelse från helgen..tex..när en tjej var såå på honom..Precis som om man skulle bli mer sugen då? Typ. Nu är det väl iofs lite kännt att folk blir mer sugna på någon,som någon annan vill ha?
    Eller smygskryter om att de har pengar..uuuurk! 

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!