Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

Hehe! Jag älskar skämt och kan ta dem..oftast tror jag. Men vissa har man ju inte samma humor som..och när någon måste fråga vad man menar..då hoppar jagGlad

De som säger att de älskar att resa..och inte rest på 10år..hmm? Eller de som verkligen är hundmänniskor..men aldrig haft hund? Njae...  

• Anonym (men)
    Opcode skrev 2012-07-10 18:56:57 följande:
    Jag är djurvän, men jag har inget djur själv. Däremot hälsar jag ofta på mina föräldrar och försöker leka med deras hund så mycket jag kan. Bara för man inte själv har något behöver det inte vara osant. 
    Anledningen till att jag inte har något djur är för att jag har nog att ta hand om mig själv som det är just nu...

Jo..men då säger man ju det.."jag har inte tid för hund..men tycker de är härliga och jag lånar mammas hund ibland." tex.

Inte.".åh,hundar är det bästa som finns.De är så härliga att leka och gosa med" (men har ingen,ingen kompis som har..ser aldrig hundar.typ) 
  • Anonym (men)
    Opcode skrev 2012-07-10 19:09:45 följande:
    Nej, fast samtidigt jag tycker apor är enormt charmiga- men jag har aldrig varit i närheten av någon :)
    Men jag skulle gärna vilja vara :P 

Nä,så är det. Vi skulle inte passa ihop:)
  • Anonym (men)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-07-10 19:22:01 följande:

Resa och bo på gymmet verkar halva Sverige göra. Högt på listan ligger väl även fotografering och åka motorcykel...

Just..gymmet..så tror man de håller sig fit. Men nä,det försöker träna bort 15kg..:)
  • Anonym (men)
    Papito skrev 2012-07-10 19:14:32 följande:
    (men)

Tjena!
    Är du också här idag? Long time no see...hur går det, nu har jag visserligen en stockholmska på fall men jag kan nog klämma in dig på ett Lisebergsbesök...som vi pratade om häromdagen.
    Hon verkar kanonbra men lite skum...du kan vara min backup-plan....bor du i sthlm är det ännu bättre. Har inte jag och stockholmskan kemi kanske du kan köra lite jour...så kan jag ringa om det skiter sig...

Låter det intressant?  
    Tjaba!

Jag har hört att Sthmsbrudarna,kan vara riktigt heta. Klämma in och klämma in..Men absolut..en charmig Göteborgare..kan man ju knappast motståFlört 
  • Anonym (men)
    Opcode skrev 2012-07-10 19:27:43 följande:
    Men jag kan spela apa, duger inte det? ;)
    Haha! Bra:)
  • Anonym (men)
    Opcode skrev 2012-07-10 19:37:36 följande:
    Är det ett svagt ja? ;) Haha 

Haha..kanske:P
  • Anonym (men)
    Anonym (Träffades på mp) skrev 2012-07-10 19:42:30 följande:
    Hallå där!
    Allt bra med er?

Jag kanske inte får delta här i.o.m att jag funnit min stora kärlek, blivande man och pappan till mina framtida barn.
    Allt detta fann jag i en person via MP.
    Det var sjukt irriterande i början med alla "lätt" socialt inkompetenta män/killar/pojkar, antingen var de bara ute efter sex - fine, men förstå att inte alla är det och godta också en vänlig men bestämd nekning.
    Eller de där utan humor, som inte förstår ironi eller inte har någon som helst självinsikt. Eller varför inte de där som inte kan ta en "inte intresserad" kommentar på rätt sätt??!!?
    Haha!
    Tillslut hittade jag karlsloken som sparkade undan benen och fick hela min värld i gungning.
    Jag blev medlem i december 2011, vi började skriva till varann i början av januari, träffades 6:e januari och sen var vi fast! Offentligt par sedan 18:e januari, sambos sedan februari och snart börjar bröllop planeras.
    Här går det undan, men träffar man så rätt så kan inga sociala regler stå i vägen ;)
    Under de fyra första dagarna efter vi träffades satt vi uppe hela kvällarna och pratade, diskuterade, kände p
    Grattis! Kul!

• Anonym (men)

Hehe,det kommer ju inte hända,att jag flyttar ihop med någon på en månad:)

• Anonym (men)
    Opcode skrev 2012-07-10 19:46:55 följande:
    Gör det skilland om jag agerar som en riktig silverryggs gorilla och slår för bröstet ? ;)

Jag vill inte ha en apa..som har såna konstiga rumpor..Nä,men vad pratar jag om:)
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!