Ärliga nätdejtingstråden!
Fast du får gärna anta min utmaning ändå, kul att peppa varandra lite, hur lång tid vill du ha?
Ok då två dejter på två veckor, Opcode får dispens han får godkänt bara han haft en kort trevlig konversation med en tjej på stan (fast det kanske är svårare?) Tabula, Alexiandra och ni andra kräsna vad säger ni? Snällochglad kan tillgodoräkna sig sin "nätgubbe" och Papito verkar inte behöva pepp ....
Att jobba hårt är ingen garanti för framgång men träffytan för turen blir så mycket större
Kollade precis min sajt jobbar lite mot dejt nr 2 ... Men är det stor risk att de ställer in?
Lite dött just nu..
Hm nu har jag i alla fall hittat en söt ... kanske dejt nr två?
En av killarna jag försöker maila med just nu (jag tog kontakt) svarar otroligt enstavigt och slutar varje mail med "vem är du?" vad ska man svara på det ....
Uää nu har jag en dejt på gång med en kille som är lite yngre och (tror jag) snyggare än mig. Känns väldigt ovant, men visst borde jag gå?
Fast där med bilder tror jag att det är en skillnad mellan kvinna/man. Om jag kollar på bilderna en kille har, så tänker jag nog mer vilken typ av bilder han har valt. T.ex bar överkropp på segelbåt, eller påpälsad på alp semester, bortklippta ex, sådant går bort. Sen tänker jag töntigt nog på killens klädstil, för mig säger det mycket om personen, inte hur man är såklart, men vad man är. I övrigt behöver killen inte vara så värst snygg. För tjejer tror jag att grundfördomarna säger att en kvinna inte skulle lägga ut annat än sin "bästa" bild dvs är man inte ens snygg på sin presentations bild så måste man se riktigt skatig ut i verkligheten. Självklart ska bilden inte totalljuga eller vara tio år gammal för någon. Killarna i den här tråden får väl avslöja vilken typ av bilder som får dom att börja maila, så kanske vi blir av med fördomar!