Inlägg från: Anonym (Ute igen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ute igen)

Ärliga nätdejtingstråden!

Hej alla, kul att höra era historier, jag har varit med på "seriös sajt" = parship och träffade en kille där som jag var ihop med ca 10 månader Nu har jag "hämtat" mig från den relationen och börjat lite i date svängen igen Tycker det här med bild är supersvårt, om någon lagt upp flera bilder så kan de ju se vettiga ut på några och helmysko på några andra eller om man googlar så .... jag antar att alla googlar så fort man fått lite bakgrunds info eller? Tror inte heller bild på mig säger super mycket eller .... Ska prova HP efter alla era inlägg på parship är det inget superdrag om man säger så... Återkommer när jag kollat utbudet där och om det blir något

• Anonym (Ute igen)

Men har någon erfarenhet av att det inte klickar i mailkontakten, men i verkligheten? Mailar just nu med en kille som verkar bra, men han skriver så grymt tillknäppta mail Har supersvårt att få ur honom något, som att han är rädd att lämna ut minsta lilla till någon på nätet ... Blir lite osugen, men kanske ska ge honom en chans?

• Anonym (Ute igen)

Ja man vill ju gärna att det ska klicka med allt men endel kanske har svårt att öppna sig via sådana här sajter och tror att man ska vara någon sorts galning och börja förfölja dom om dom "avslöjar" för mycket

• Anonym (Ute igen)

Ja det vanligaste tipset är väl (till dig anonym som inte "kan nätdejta" ) att inte ta det så seriöst inte göra det större än att gå och fika med vem som helst, uppstår det något så är det kul, funkar det inte så har man ju ändå kanske haft en ok stund. Varför kan du inte träffa "någon du inte känner". ? Det gör man ju i massa olika sammanhang via jobb, middagar, fester, både killar och tjejer

• Anonym (Ute igen)

Äh nu ger jag upp på herr tillknäppt, supertråkigt när man får ett knapphändigt svar på frågor man ställt, känns som jag lämnar ut massa info om mig men får typ en tillbaka. Tråååkigt ... Ändå ville han ses efter typ fyra mail men jag kunde inte på en gång och nu vet jag inte vad som skulle få igång den sega mailväxlingen igen. Ibland kan jag få ett sådant sug att liksom tipsa killar om vad som inte funkar. En sak som funkar dåligt för mig är om dom direkt i sin presentation börjar beskriva hur dom vill vakna bredvid "mig" (dig) och mysa på helgmorgnar.... Bläks

• Anonym (Ute igen)

Jag håller med, känns som man får bjuda super mycket på sig själv, och inte får så värst mycket feedback Är ganska seriös och funderar mycket, vill inte gå in flört läge och börja anspela på sex, vill hellre få koll på att det är en vettig person som har intressanta tankar. Ja ja kräsen är väl ordet, inte med utseende pengar och antal sporter, utan med hjärnkapacitet och nyfikenhet på livet. Tråkigt ... Han som jag hade kontakt med senast ville inte fortsätta maila med mig om inte jag ville träffa honom på en gång eftersom han tyckte så mycket stämde mellan oss, då skulle han liksom falla för mig (via mail) och sen kanske det inte skulle bli något ... Jag menar är man redan rädd på den nivån?

• Anonym (Ute igen)

Nej du behöver inte få till ett super meddelande, berätta vad du fastnade för i tjejens profilen, något intresse eller personlighetsdrag ställ en följd fråga på det. Skriv något om dig själv utöver det du skrivit i din profil och ställ en ny fråga som tjejen kan besvara ...

• Anonym (Ute igen)

Ok danM jag skulle nog plocka bort meningen "tänk långt hår och hellre jeans än kortkort" men det är jag det

• Anonym (Ute igen)

Kan inte DanM och tjej21 bli ihop? Så är det fixat

• Anonym (Ute igen)

Och DanM det är lite "trial and error" som gäller, du får chansa iväg meddelanden helt enkelt och se vad som funkar. Om du ser varje försök som om hon är den rätta och det måste bli superbra så låser det sig ju bara .... Ta en öl vetja (bara en) och lek lite .... Världen är till för att ha kul, inte göra rätt

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!