Inlägg från: Angelven |Visa alla inlägg
  • Angelven

Ärliga nätdejtingstråden!

Anders 150 skrev 2013-04-19 23:18:36 följande:
    tack

när ja träna som mest och det gjorde så ont så ja trodde ja skulle dö öka ja en växel o körde på 120%

tränade wado ryu karate 
    Låter som nånting som borde fungera bra i kombo med judon... Ni lägger tyngden och balansen på samma ställe ? Aldrig på hälen typ ?

... om 4-5 år tänker jag nog ta upp någon form av karate - men just nu. judo.
  • Angelven
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-04-19 23:40:17 följande:
    Känner att jag måste kommentera det där med att tjejer har fördelar och att vi kan välja och vraka för att det går flera killar per tjej. Jag och mina vänner har diskuterat det och de har vidare diskuterad det på jobb etc. Alla känner en hel hög med singeltjejer men singelkillar lyser med sin frånvaro, de finns liksom inte. Finns inga singelkillar i min bekantskapskrets och de i sin tur vet inte heller några. Så vart det här överflödet på killar finns det undrar jag. 
    Här! Här
  • Angelven
    ulfsas skrev 2013-04-20 14:10:29 följande:
    Som jag skrev så är nog alla alternativ man trivs med bra. Bara man kommer ut och då i kontakt med tjejer. De bits inte.......Men man kan ju hoppas.Glad
    Städdag på barnens aktivitet - rekommenderas som ett bra sätt att träffa annat folk
  • Angelven
    Papito skrev 2013-04-21 08:45:11 följande:

Jag har fått kontakt med flera tjejer här på FL på det sättet, att de tyckt jag verkar vettig och har skrivit till mig. Det är en boost att få den bekräftelse men framförallt har det varit kul att "lära känna" dem. Kanonfina tjejer!
    I de flesta fallen har det varit just avståndet som gjort att vi inte gått vidare till en dejt.
    Jag valde tidigt att inte vara anonym i tråden just för att det på sikt skulle kunna bli just så, att om någon lockades av just mig skulle hon ha en möjlighet att höra av sig.
    Nu hängde jag i tråden ganska länge utan att egentligen dejta (varken här eller någon annanstans) men det hhar varit både kul & givande. Av de senaste inläggen märker du säkert att jag pratar en del med singelmorsan, vi konstaterade att vi troligen inte skulle passa ihop men har blivit nätkompisar ssom stöttar och ger varandra input. Så det finns en del vinster med att släppa lite på restriktionerna.
    Kan bara instämma - lär känna lite folk här, hitta några du litar lite mera på, be dom ta en titt på bilder och presentation, få lite tips etc.
  • Angelven
    nelly82 skrev 2013-04-21 19:36:16 följande:
    Nu har jag oxå ansökt om medlemskap i hemliga tråden =)

Idag var det dejt med en kille som jobbade med vår allas Justin Bieber när han var i stan på besök =)

47-åringen e äckligt sval... =(
    Hmmm....

vet inte riktigt om det är en merit med Justin Bieber - är han en Beilieber också ?  

Tråkigt med svalkan, det är aldrig roligt när man träffat någon man tror man skulle kunna tycka väldigt mycket om och så är det inte besvarat på samma sätt.
  • Angelven
    nelly82 skrev 2013-04-21 21:00:06 följande:

Sexiga jobb bägge =)

Det är nog första gången någon har sagt det  
  • Angelven
    Papito skrev 2013-04-21 21:06:36 följande:
    haha...sicken golddigger!

Skaffa dig en oljenorrman, hehe
    Det är ju jag med Papito, du vet, hon skall vara ung, rik och snygg
  • Angelven
    Papito skrev 2013-04-21 21:12:25 följande:
    Jag vet Angie, jag vet!

Så vad väntar ni på?

Get a room!
    Börjar bli din standardreplik.

Är du blyg ?  
  • Angelven
    nelly82 skrev 2013-04-21 21:11:14 följande:

Med den bilden så =) Jag som kontorsråtta tycker alla jobb där man slipper sitta vid ett skrivbord hela dagarna e sexiga =)
    Nåja.

Jag är väl inte precis ute och klättrar i toppen på radiomasterna - även om jag har allvarligt funderat på att prata med min chef om vi kunde ordna ett kundbesök (med klättring)

Kontorsråtta är nog rätt ord (fast jag får mest pladdra och rita i powerpoint, sexigt eller hur ? )  
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!