Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym skrev 2012-10-23 13:12:22 följande:
    Gör de inte alltid det, överallt?
    Finns några få undantag Drömmer
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    ulfsas skrev 2012-10-23 14:13:53 följande:
    Kollade just.
    Har aldrig haft några kontakter där förut men såg nu en tjej som exempel. Du hittar mig på Twoo stod det då? 
    Jo, man kan vara kopplad till Twoo via netlog. men man behöver inte sammankoppla dem om man inte vill, jag har båda, men ingen sammankoppling

Folks bilder överlag är väl av det mer vågade.
    Ja e nog rena rama nunnan om man jämför    Tungan ute
  • Isnogood
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-23 14:29:44 följande:
    Men det är nog bra att du är. För vad skickar du ut för bild av dig annars? "Här är mina tuttar... ja just det... jag har en personlighet också om någon nu hör vad jag säger efter den där bikinibilden".
    Jag har aldrig haft urringat eller vågade bilder på dejtingsidor. Jag är inte där för att hitta någon som ska stirra på mina bröst.
    He he he, jo precis, jag håller mig påklädd, för jag vill ses som den jag är, inte en "nyttopåse" utan annat värde än som möjligtvis leksaksvärde.
  • Isnogood
    modesto skrev 2012-10-23 15:19:53 följande:
    Det bästa är kanske att inte ha någon bild överhuvudtaget om man vill vara tagen på allvar som person och inte för utseendets skull , har jag fel?Har man ingen bild blir det ingen stress och få kontakter, de som tar kontakt lägger tid på att läsa presentationen, annars verkar det som att de bara tittar på bilder.
    Jo, men på  sätt  ovis så blir det ju lite "köpa grisen i säcken" o jag själv kollar inte ens åt personer utan profilbild (funderar ju på vad de har att dölja...)
    Ja, kanske utseendefixerat, men å andra sidan så vill jag ju inte riskera att prata mycket med någon o sen när jag får se en bild så skriker jag "HJÄLP" o springer, på grund av hur människan ser ut Tyst

Finns nog väldigt många som skulle reagera så på mig med, därför har jag valt att ha bild, men en enkel ansiktsbild..eller, kanske inte är så "enkel" då jag asgarvar på den, typ Skäms

Men, iof sig...fick ju ett mail på Sd i går av en snubbe utan bild...va in o läste på hans sida o han hade bild i "albumet"... W O W säger jag bara       Tungan ute Så, det kan vara på gott och ont Drömmer
  • Isnogood
    Anonym skrev 2012-10-23 15:33:58 följande:
    Jag tror inte jag skulle vilja bli raggad på av någon med pappåse på huvudet varken på nätet eller krogen.
  • Isnogood
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-23 15:36:44 följande:
    Tokigt snygga människor går däremot ofta bort för mig, de har aldrig behövt utveckla sin personlighet tillräckligt för att bli intressanta. *fnissar åt mina fördomar* 

Ha ha ha, samma här
  • Isnogood
    Papito skrev 2012-10-23 16:10:40 följande:
    Är jag helt ute och cyklar? 

Ska jag välja bland de alternativ du sa, så väljer jag helt klart så som du är nu, tycker om inläggen  

Även om bild också är ok  
  • Isnogood
    Papito skrev 2012-10-23 16:17:05 följande:
    Ser jag en bild på en tjej som visar  för mycket eller poserar så skriver jag inte, Jag har inget emot att tjejen vill se bra ut men det får inte gå till överdrift, ska klara av att vara bland folk utan att vara jättefixad. Ska kunna äta lite godis till helgen utan att träna maniskt...ja, ni fattar!

"Springer iväg o byter bild"  Drömmer

(Nepp, orkar inte, men skyller på att jag har en kattunge sovandes på min axel)    
  • Isnogood
    Papito skrev 2012-10-23 16:10:40 följande:
     är inte efterlyst

Deeeeet min vän, tror du bara...

För någonstans, finns det en person som i sitt inre efterlyser just precis DIG Skål 
  • Isnogood
    Papito skrev 2012-10-23 16:17:05 följande:
    Ska kunna äta lite godis till helgen utan att träna maniskt...ja, ni fattar!

..LIIITE..?!? Förvånad

Attans..DÄR gick jag bort som alternativ  "Godisfrossar"  Drömmer   
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!