Inlägg från: Anonym (Ute igen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ute igen)

Ärliga nätdejtingstråden!

Men "opcode" du ser uppenbarligen helt normal ut. Men nu ska jag vara ärlig som du framstår i den här tråden är du för "på" och nu pratar inte jag om klyschor om kvinnor och män. Utan mer generellt ... du berättar för mycket om dig själv utan att befinna dig i dialog? Nu utgår inte jag från dina nätflörter som jag så klart inte vet något om, utan mer utifrån hur du är här... Det känns som om du har ett stort komunikations behov och blir fort besviken? Du är ung och singel och har precis släppt en ganska knepig relation om jag förstått det rätt. Jag skulle nog föreslå att du startar en blogg, går ut med kompisar och umgås. Så kommer den där tjejen som gillar dig plötsligt finnas där när du som bäst tänker på annat .. Låter kanske som ett förmätet tips i en tråd om nätdejting .. Men nu fick du det i alla fall

• Anonym (Ute igen)
    Opcode skrev 2012-07-13 23:58:58 följande:
    Jag tror du tolkar det fel, jag vill inte ha feedback egentligen. jag försöker bara binda något intresse, det är ytterst få jag ens inbjuder till mina hobbies, i exemplet ovan var det en person som uttryckte sig själv som att hon tyckte musik och i synnerhet lyrik var viktigt.  Jag tar det inte som ett dissande, du kanske har rätt att jag är för "på" men jag förstår faktiskt inte hur man ska driva ett samtal vidare utan att ha motfrågor. Ingen skriver till mig självmant och jag får försöka skriva till dom, men något avskräcker dom uppenbarligen.  Jag säger inte jag vill ha någon av dem, det är några som attraherat mig mycket men få från alla jag skrivit till, inte ens mitt ex attraherade mig fysiskt om jag ska vara riktigt ärlig, jag lärde mig älska hennes utseende och jag blev väldigt ledsen när hon bedrog mig.
    BEEP BOP BOP BOP BOP! Det var fel, försök igen.

Fast du har ju bjudit in alla oss? Nåväl sak samma, spara alla pengar du kan, ta tjänstledigt och res ett år, du skriver själv att du har mycket att ta igen i livet, gör det nu! Att resa är ett grymt sätt att träffa många olika sorters människor, både killar och tjejer och är man ute på långresa träffar man ofta människor som är väldigt sociala.
  • Anonym (Ute igen)
    Opcode skrev 2012-07-14 00:08:44 följande:
    Ja kanske, jag avskyr tyvärr att resa själv :( Jag gör det ofta inom jobbet men jag hatar varje minut av det.
    BEEP BOP BOP BOP BOP! Det var fel, försök igen.

att sitta på en tropisk strand med massa nyfunna kompisar från dykkursen du precis gått... är inte samma sak som en jobbresa, lovar
  • Anonym (Ute igen)

Varför söker ni ens på partners så långt bort? Nu har väl jag lyxen att bo i Stockholm men jag tycker till och med Uppsala gör att det är kört ...

• Anonym (Ute igen)

Ja nu har jag (kvinna) dragit iväg några mail, vi får se hur det går... Anonym (b) håller med, låter skumt, men om ni har kul när ni chattar så gör det ett tag till och se om beteendet upprepas ytterligare gånger ...

• Anonym (Ute igen)

Äh nu kör jag bara, ska minnsan fixa några dejter. Utmanar er att göra det samma, två dejter innan nästa söndag. Vad säger ni är ni med?

• Anonym (Ute igen)
    Opcode skrev 2012-07-22 16:49:59 följande:
    Jag skulle vilja säga ja för tävlingensskull, Men jag har förhöga krav för att kunna fixa det och jag vill inte såra eller utnyttja någon för en tävlingsskull. 
    En gynekolog är en person som letar efter problem där andra hittar glädje.

Äh nu är du fånig, klart man inte sårar någon genom att föreslå en fika, man utsätter väl sig själv för lika stor "risk" Det är väl bara att man är tydlig med att det är ganska lättsamma "vi får se vad som händer dejter" Och nej jag tänkte inte drabba män som är helt ur min liga vare sig uppåt eller neråt. Jag har tråkigt och säkert sitter någon annan och har det.
  • Anonym (Ute igen)

Jamen en sak som jag undrar då, appråpå män som snackar mycket och lyssnar dåligt... Jag har haft en kontakt lite från och till, endast på nätet, med en kille. Men när jag refererar till något vi har mailat om tidigare, så minns han inte det. Ok om det hade varit ett irl samtal och man inte minns, men på nätet är det ju bara att scrolla bakåt i vår konversation så framstår man ju som mycket smartare. Och det är han som är mest "på" mig, så han har ju allt att vinna genom att kunna plocka upp en passning när den kommer ?

• Anonym (Ute igen)

Vissa pratar mycket när de är nervösa också ...

• Anonym (Ute igen)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-07-22 20:39:15 följande:
    Liiite mer tid får du nog ge oss, jag ska "dejta" mina kompisar 6 av 7 nämnda dagar.

Du får väl vara lite kreativ och kombinera dejt med kompisar ...nej då ville bara få lite fart på alla ledsna här som tröttnat, tyckte det var skönt att inte ta allt på sådant allvar. Jag har i alla fall fått till 1 st fika dejt i veckan som kommer och skaffat 1st ny kontakt idag.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!