Inlägg från: Anonym (Ute igen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ute igen)

Ärliga nätdejtingstråden!

Jag sorterar också bort "träningskillar" eller de med extremt mycket sportaktiviteter i sina profiler. Känns trist och jag är inte precis typen som vill träna i par... träna är liksom något man gör på väg till eller från jobbet inte ett särskilt intresse

• Anonym (Ute igen)
    Anonym (Unikum) skrev 2012-06-25 21:32:50 följande:
    Haha, säger en del om 'trycket' på vissa sajter.. Inte ens en bild eller ngn text ändå får man napp... Fråga vilka urvalskriterier han agerade på..

Fast så illa behöver det inte vara.. oftast ser man ju att någon är ny och inte har hunnit fylla i så mycket, kanske blir man lite nyfiken och vill hälsa välkomen
  • Anonym (Ute igen)
    Anonym (Unikum) skrev 2012-06-25 22:16:32 följande:
    Jag hälsar ibland välkommen på ngn mer intern sajt där man delar ngt obsyrt intresse. På en dejtingsajt skulle jag tillskriva det mer karnala syften..

Okej då man kanske bara blir glad av någon ny, i alla fall på min halvdöda betalsajt .....
  • Anonym (Ute igen)
    Anonym (MP HP VW) skrev 2012-06-27 18:11:07 följande:
    Du kan aldrig inbilla mig att du endast har krav på personligheten du söker en partner.... och struntar i resten. Flera av dem jag träffade hade en trevlig personlighet, mer eller mindre men var ändå ingen jag kunde tänka mig att ha ett förhållande med. Det är rätt mycket som ska stämma. Jag vill känna en attration till personen och den känner jag rätt snabbt om det är rätt, jag vill känna pirret i magen och tyärr kände jag inte det för någon. Förutom den jag hade sex med naturligtvis. Ingen här eller på vårt runda klot kan säga att utseendet inte har någon betydelse för val av partner, eller vänner heller för den delen. Finns inte rätt kemi så finns den inte, hur gärna man än vill att den ska finnas.    

Men det är kanske skillnad på att inte klicka med någon, och att påstå att de är skitiga, luktar illa och är feta ...
  • Anonym (Ute igen)

Tycker att det är lite skönt att regga sig och sen känna "äh vad tusan" ganska skönt att vara singel.. den känslan är värd en hel del ibland

• Anonym (Ute igen)

Man är nog rätt så kräsna från bägge håll och visst det tar lite energi att hålla på, det är nog mest därför jag inte orkar svara alltid. Det finns två typer av mail jag inte svarar på 1. De som inte tycks ha läst min profil eller missuppfattat helt vem jag är... 2. De som inte har förmåga att skriva ett mail av den typ som går att besvara. Vi tjejer mailar också killar och får inte alltid svar, handlar inte om bild eller inte. Man ska helt enkelt inte ta åt sig så värst, mottagaren kanske har en stressig jobb period och noterar att den fått mailet men orkar inte svara just då, eller håller precis på att prov dejta någon och vill inte köra ett dubbelspel ... finns massa förklaringar och viktigast är nog att man har lite distans till nätdejtandet ...

• Anonym (Ute igen)
    Papito skrev 2012-07-03 22:30:41 följande:
    Eller menar du för att jag inte vill dejta flera samtidigt? Foto på familjeliv känns som överkurs, är ju inte här för att ragga

Fast det är ju det du gör
  • Anonym (Ute igen)
    målar havet blått skrev 2012-07-04 22:22:53 följande:
    hej..............
    Toto, i dont think we are in Kansas anymore..

Nätdejting verkar konstigt nog ligga nere på sommaren?
  • Anonym (Ute igen)
    Papito skrev 2012-07-04 23:44:48 följande:
    Det är bara när jag har tråkigt det blir fart här...hahaha. Du får väl inboxa så kan vi dejta i sommar när de andra vilar

Sorry inte Gbg här heller
  • Anonym (Ute igen)

Eller så här : Goooodmorgon fröken, sovit gott, drömt några sköööna drömmar? , hahaha funkar inte för mig

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!