Ärliga nätdejtingstråden!
För mig inga mail.
Är dessutom ganska ful.
Kommer dö singel.
Haiku om mitt liv!
För mig inga mail.
Är dessutom ganska ful.
Kommer dö singel.
Haiku om mitt liv!
men jag fattar inte riktigt dessa krav. Jag har ju också krav, men om jag blir kär så blir jag ju? Det är inget jag kan bocka av på en kravlista?
har skrivit i den här tråden tidigare, rättare sagt fö 7 mån sedan. Sen gick jag på en första date och blev dökär och han också. Vi har varit så nykära och han skulle flytta ner till mig. (han bor 50mil bort) nu förändras allt med hans barn så han kan inte flytta längre. Han orkade heller inte mer pga avståndet. mitt hjärta är fullständigt krossat.
Nu tänkte jag ändå ge mig ut i djungeln igen... vill inte sitta hemma och sörja. Men det kommer bli svårt, för jag kände för den här killen redan innan vi träffades. Och tror jag måste göra det för att det ska vara rätt...såg alltid fram emot hans brev. Eller det kan bli bra fast man inte känner något alls när man skriver till varandra?
jag tycker inte det är det minsta konstigt att skriva att man söker efter vänskap. Om man blir kär så blir man, men att ha det som grundinställning känns för mig vääldigt krystat och konstigt...