Ärliga nätdejtingstråden!
Är dessutom ganska ful.
Kommer dö singel.
Haiku om mitt liv!
Sådärja, nu är jag tillbaka i nätdejtingträsket! Vill helt enkelt träffa någon och det känns inte som att jag har så många andra möjligheter till det än att just nätdejta tyvärr. Har lagt in en profil på match.com då det känns mer seriöst på nåt sätt, och min killkompis som är jättevettig träffade sin stora kärlek där, så, varför inte? Gäller bara att ha ett öppet sinne, det finns vettiga människor (Helpful, du generaliserar way too, jag känner massor med fantastiska tjejer som nätdejtar och jag går inte av för hackor heller ;)).
Jag håller med ovan; man känner rätt snabbt om det är något man kanske kan tänka sig att ha en fortsättning med och man ska INTE slösa en massa tid på trög kommunikation. MIddag 7 ggr utan att det händer något, hehe, ja hon är nog jäkligt hungrig men inte på det som du är ute efter.. :(.
Håll tummarna för mig nu!
Jag tycker väl kanske att det finns ett och annat mellanting mellan att så hårdnackat dra alla över en kam och en C-uppsats med källhänvisning. Nu är nättjejer inte bara nåt att inte ha, tydligen är många svenskor överlag astrista också. I rest my case och är glad för din skull att du har träffat någon IRL. Och för min egen också så att jag inte behöver råka ut för att bli rådissad för att jag inte är så härligt spontan eller romantisk nog om jag hade stött på dig på nätet .