• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

(singelmorsa) dog du???

Nu vet jag vem jag VILL att du ska vara iaf..haha  

• Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-26 21:31:30 följande:
    Nej hon har bara varit ute en sväng i det härliga höstvädret Glad
    Haha, så det vet han! Jag lär inte vara hon iaf då du redan har ratat mina bilderna trots att du inte sett dem Flört
    Haha, ska du köra min taktik nu???
    Leka ynklig och förbisedd...haha...du kan inte besegra mig i det spelet!

Vad menar du med att jag redan ratat bilderna...att du putar menar du? Jag var bara ärlig, ta det som feedback från en bra man med bra värderingar...skippa putandet så slipper du en del av sliskomailen  
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-26 21:48:15 följande:
    Det min vän är ett spel jag inte vill vinna så segern är din Flört men jo det var det jag syftade på. Tack för feedbacken men bilden behåller jag, får knappt några sliskmail så det är lugnt Glad
    När ska du komma ut ur garderoben då?
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-26 22:08:34 följande:
    Den som lever får se Cool
    Jag lever tydligen.... Cool
  • Papito
    FredrikAndersson skrev 2012-10-26 22:33:09 följande:
    Tog visst lite längre än jag trodde, men nu är det klart- Lite anton maiden över det men va fan
    Det tog totalt lite under en dag (~18 timmar) effektiv tid att göra alla synth spår, resterande gjorde jag nu på 1.5 timmar men det är inte riktigt min grej som kanske märkes  

soundcloud.com/naiw/the-final-countdown 
    Inte riktigt min typ av min musik men du har jobbat bra.Är det du som åmar di..ehhh, sjunger?
  • Papito
    FredrikAndersson skrev 2012-10-26 22:49:51 följande:
    Som sagt det hörs att jag är egentligen synts/pianospelare :-P
    Haha, jag är så kass på musik så jag märker ingen skillnad om du är pianist, sjunger eller spelar trombon
    Lite otacksamt att anstränga sig för mig när det gäller sånt här, sorry. Önskar jag var bättre.

Håller mig till mitt gamla skräp  
  • Papito
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-27 15:41:13 följande:
    Vad härligt ni har haft det här när jag var borta! Solig

Åkte till min J i torsdags, blev lugnt med middag och mys på kvällen. Igår långpromenad i det iskalla vädret och sen lite fönstershopping på eftermiddagen. På kvällen kom han bästa vänner dit och vi lagade mat tillsammans och det var supertrevligt! Jag var väldigt nervös innan, tänkte att de säkert inte kommer gilla mig, frånskild och mamma och allt sånt. Men det gick bra, vi hade roligt och det kändes avslappnat och schysst.
    Så det tuffar på. :)  
    Ät inte framför de fattiga....

• Papito
    Anonym (b) skrev 2012-10-27 15:25:53 följande:

Javisst var det! men det blev nog lite för hårt för några av våra kära nattsuddare,vissa har säkert inte kommit upp ur sängen än
    Haha..ja, tuff natt...önskar dock att det hade varit lite tuffare fysiskt...
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!