FredrikAndersson skrev 2012-10-25 21:00:41 följande:
Samtidigt jag själv är inte sådan som stöter innan jag känner att jag har ett grep om hurdan personen är, om hon då reagerar på ett avstötande sätt så vet man ju att man aldrig varit i intressesfären. Dvs jag har typ aldrig stött på någon första gången jag stött ihop med människan. Det är ju som att köpa hemliga lådan i någon prylkatalog, man vet ju att typ 95% av innehållet är skit.
Nej nej nej!!!
Fritte för fan!!!
Du måste sluta tänka så negativt! Den energin sprider sig som bara den och det märker hon!
Om du redan innan du stöter tänker att 95% är skit så säger det sig självt att det är kört.
Tänk kassörskan som vi pratat om.
Jag har tidigare berättat att jag hittills aldrig haft svårt med tjejer, det är inte för att jag är någon Schenkenberg, långt ifrån...är inte ens en Mellberg (stackars dig LMFS) och han är ändå ful
Men det handlar så himla mycket om inställning. Jag är en bra man, jag är en glad skit...sen har jag miljoner brister men vem har inte det?
Ser jag någon som ser intressant ut och det är i ett sammanhang där det går för sig, då snackar jag lite med henne, skojar lite, känner av. Även om det är första gången jag träffar henne kan jag lägga in en stöt, blir jag nobbad, so what, jag var ju inte störtförälskad. Hon verkade charmig och jag försökte, inte mer med det, inga hard feelings.
Längst bort i lokalen står det säkert någon annan som är minst lika charmig..haha.
Detta är givetvis i såna sammanhang...men du är ung, våga vinn!