Inlägg från: Anonym (rainbow) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rainbow)

Ärliga nätdejtingstråden!

Flinxy skrev 2013-02-07 13:42:32 följande:
    Hello!
    Har legat lågt här ett tag och bara läst om er andra och era dejter. Själv har jag inte dejtar sen november... Men vet ni vad? Idag är det dags igen, denna gång blir det en ny variant av dejt  ( för mig). Vi ska bara träffas och käka en pizza. Alla mina senaste dejter har alltid åkt så långt att de stannat över på natten och man har druckit vin o så. Denna gång  blir det alltså en eftermiddagsdejt och helt alkoholfri. Spännade och nervöst!
    Du får återkomma med rapport sedan! :)
  • Anonym (rainbow)
    Ernst Hugo skrev 2013-02-08 20:02:37 följande:

Det var ett tag sedan jag skrev här Ville bara berätta att jag var på en härlig dejt med en kvinna från FL. Vi klickade rejält och fortsättning lär följa .....

Vad roligt!
  • Anonym (rainbow)
    Afrodita1979 skrev 2013-02-09 11:16:11 följande:
    Hallå mina vänner

Måste berätta ju... tog bort mig från HP och har loggat in på en annan dejtingsida. Jisses min skapare... loggade in där igår och vaknade imorse med 20 nya mejl Alltid smickrande

Dock började jag prata med en kille igår på dagen som jag fastnade en del för. Han är faktiskt fd landslagsspelare i en bollsport och jag är lite svag för idrottkillar Grejen är att jag ska på Melodifestivalen ikväll som är i Göteborg och efter det ska vi ut på stan, och han ska oxå ut ikväll och ta en öl med några polare... så kanske, bara kanske så ska vi mötas upp och säga Hej... hehe, kul!
    Men härligt! Var det en gratissida den andra också, då?

Jag har ev. en dejt i morgon, känner mig dock lite tveksam då killen inte hört av sig särskilt mycket sedan vi bestämde om dejten- antingen träffar han någon annan, är tveksam till dejten eller något annat som jag inte lyckats läsa av. Oh well, tar det som det kommer. Skriver med en till kille som faktiskt lyckats fånga mitt intresse trots att han bommar på ganska många av mina "krav"...blir det inget av dejten i morgon kommer jag att se till och träffa denna kille- jag är faktiskt riktigt nyfiken på honom, vore kul att se vilken kemi vi har i verkligheten!
  • Anonym (rainbow)

Vad kul att det händer positiva grejer här igen! 

Noone, minns inte den killen men låter som något som kunde ha hänt mig. Måste du flytta då? Eller kan du känna efter dessa veckor och ta det då?

Afro- Härligt, tycker precis som de andra att du ska sluta noja! Var inte naiv men noja heller inte ihjäl det fina, ta en dag i sänder!

Jag har varit på dejt jag med, gillar också killen ifråga. Han är supertrevlig, smart, snygg, rolig...vad mer kan man önska? Och han ville absolut att vi ska höras igen, men nu sitter jag också och undrar är det mitt jobb att höra av mig nu eller ska jag invänta honom?

• Anonym (rainbow)
    Papito skrev 2013-02-10 17:10:04 följande:

Jag har så svårt för det spelet. Är du intresserad så ring.
    Det är ändå 2013....
    Det var jag som tog initiativet till dejten, så är inte helt handlingsförlamad vid spisen

Är väl mest att jag inte vill förstöra något genom att vara för ivrig, haha. Just nu känns det lagom att antingen skicka ett mess senare ikväll eller i morgon fm, men sedan kommer bollen helt klart att ligga på hans planhalva. Han var i alla fall tydlig med att han ville ses igen & det kändes genuint när han sa det. 
  • Anonym (rainbow)
    Papito skrev 2013-02-10 17:59:20 följande:
    Alltså...var det den där Ewald ni dreglade över?

Där tappade ni verkligen ladies...känns lite tantsnuskigt faktiskt. En man i "vår" ålder hade inte kommit undan med att kommentera en så ung tjej på det sättet.

Och tycker ni verkligen att han ser SÅ bra ut?
    Han ser ju verkligen ut som fjorton, alldeles för "perfekt" ansikte, försäljarleende...nä, en motsvarande tjej skulle inte få mig att höja på ögonbrynen....inte höja på något annat heller för den delen
    Nu vet jag inte vem Ewald är, men jag gissar att det är någon kändis jag inte har koll på? Eller har någon länkat helkroppstråden igen??

Vet i alla fall att män i "din" ålder visst kommenterar unga tjejer, och då brukar de inte hålla sig till leendet och ansiktet...:-P 
  • Anonym (rainbow)
    Papito skrev 2013-02-10 18:18:04 följande:
    Ja, många män skulle kommenterat med hade blivit kallade gubbsjuka

Skojar du? 22???
    Han såg snarare ut som 14-16 på riktigt alltså.
    Trodde du ville ha en man Beyis, inte en  pojke

Haha och nu kallade du dem tantsnuskiga, förstår inte riktigt vart du vill komma med detta...?!

Jag kan i alla fall stå för att jag ibland kan se yngre killar som jag tycker är snygga (men för unga för mig) och föreslå att någon yngre tjejkompis borde satsa på honom "Han är skitsnygg men aaaaalldeles för ung för mig, lägg in en stöt!" Jag må vara "äldre" men inte så gammal att jag hunnit bli blind  
  • Anonym (rainbow)
    NooneBird skrev 2013-02-10 18:26:25 följande:
    Rainbow, hör av dig om du känner gör fet.

Jag kommer att flytta om två veckor men vi kommer väl att ses ändå innan jag åker. Han blev besviken när han hörde att jag skulle flytta men han jobbar en del i min nya hemstad så han får hälsa på då. Men jag vill inte satsa på honom som jag känner nu.
    I så fall låter det ju som om du fattat rätt beslut För övrigt, vem vet vad den nya staden har att erbjuda?

• Anonym (rainbow)
    Filipis skrev 2013-02-10 18:35:06 följande:
    Äsch, det var väl lite skämt! Men Beya är ju bara typ 10år äldre än Ewald. Nu vill jag inte ha en 10år yngre men inte en 10år äldre heller. Men nog fan kollar många grabbar lätt 10år yngre..
    Haha, 10 räcker inte, jag får mail från 45-åringar  
  • Anonym (rainbow)
    Filipis skrev 2013-02-10 18:41:00 följande:
    Jag kommer inte ihåg hur gammal du var Rainbow? Nä, jag håller mig gärna runt min egen ålder, blir bäst så :)
    31! Jag dejtar helst 30-36 men kan sträcka mig till 37 (38) om det är något riktigt lovande Det ska mycket till innan jag träffar någon yngre...been there, done that. 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!