• Opcode

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2012-07-10 18:49:08 följande:
    Nää, du kan ju inte vara på en dejtingsida och vara otrevlig..what´s the point liksom. Däremot tror jag att man måste kunna visa på olika sidor, den charmiga skämtsamma men också den seriösa djupa...om man nu har de sidorna...jag har

Sen är jag väldigt ödmjuk också...  
    Jag är inte otrevlig på dejtingsidan, däremot får man ibland otrevliga svar. Jag syftade mer på verkligheten :)
    BEEP BOP BOP BOP BOP! Det var fel, försök igen.
  • Opcode

Sammahär, Jag kan vara väldigt skämtsam om jag är på det humöret eller grav allvarlig om jag känner för det, jag är väldigt känslodriven även om jag tänker enormt logiskt så är det ändå känslorna som styr mig i slutändan. 

• Opcode

Jag är djurvän, men jag har inget djur själv. Däremot hälsar jag ofta på mina föräldrar och försöker leka med deras hund så mycket jag kan. Bara för man inte själv har något behöver det inte vara osant. 
    Anledningen till att jag inte har något djur är för att jag har nog att ta hand om mig själv som det är just nu...

• Opcode

Kanske också ska tilläggas jag är barnvän också, men har inget eget- Leker med min systers son så mycket jag kan när vi träffas. 

• Opcode
    Anonym (men) skrev 2012-07-10 19:01:37 följande:
    Jo..men då säger man ju det.."jag har inte tid för hund..men tycker de är härliga och jag lånar mammas hund ibland." tex.

Inte.".åh,hundar är det bästa som finns.De är så härliga att leka och gosa med" (men har ingen,ingen kompis som har..ser aldrig hundar.typ) 
    Nej, fast samtidigt jag tycker apor är enormt charmiga- men jag har aldrig varit i närheten av någon :)
    Men jag skulle gärna vilja vara :P 
  • Opcode

En annan sak jag inte riktigt förstått mig på ännu, varför är så många av alla singeltjejer på nätdejtsiter hästtjejer. Tar hästen verkligen över ens liv?

• Opcode
    Anonym (33-åring) skrev 2012-07-10 19:17:49 följande:
    Nu har jag fått frågan "Varför är du singel?" från två stycken på två dagar (som nästan första fråga). Är det någon här som förstår varför man ställer den frågan? Vad väntar man sig för svar, "Min partner tyckte inte att jag dög", "jag var otrogen och det gillades visst inte" eller...?
    Dom syftar nog förmodligen på att du är väldigt attraktiv. (Jag vet inte det iofs, men det är den enda anledningen jag kan tänka mig.)
  • Opcode

Personligen så råkar jag inte ut för det, eller jo av tjejer jag inte har något som helst intresse av tyvärr....
    Jag är nog inte attraktiv på utsidan (Fast jag vet inte varför, jag kan själv tycka jag ser väldigt bra ut ibland... men samtidigt så hatar jag mitt utseende ibland också; Jag hatar när jag skrattar på bild... och ironiskt nog är jag en person som skrattar och skojar mycket i "riktiga livet"), på insidan är jag nog (inte för att vara självgod...) en av dom finare jag vet, jag har visserligen ett par kompisar på jobbet som är helt underbara människor. Men det känns ofta som man aldrig får försöka påvisa sin insida, men samtidigt så är jag inte intresserad av ytliga människor... men det gör självklart ont när en person man tycker är väldigt snygg avisar en. Jag måste tyvärr känna mig visuellt attraherad av någon för att kunna välja den personen, jag skiter i hur mycket sex jag skulle få eller hur intelligent hon är. jag måste ha kombinationen :(

• Opcode
    Anonym (men) skrev 2012-07-10 19:23:32 följande:
    Nä,så är det. Vi skulle inte passa ihop:)
    Men jag kan spela apa, duger inte det? ;)
  • Opcode
    Anonym (men) skrev 2012-07-10 19:35:04 följande:
    Haha! Bra:)
    Är det ett svagt ja? ;) Haha 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!