• Opcode

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym skrev 2012-07-09 16:24:48 följande:
    Se där!! Ni var ihop i 3,5 år. Men prata inte om den "gobiten" när du träffar nya tjejer. Om det finns någon som duger i jämförelse. 3,5 år är en lång tid!!!!!!
    Det har jag inget behov av heller, och någon "gobit" tycker jag inte hon är längre. Snarare ett riktigt äckel som orsakat så mycket skit att jag aldrig mer vill se eller höra talas om henne. 
    Men som sagt det tog några månader att ta sig igenom förnekelse, aggressions och sorgfaserna.
    Sen håller jag med jag tyckte 3,5 år var en lång tid och jag trodde verkligen jag kände henne vid det laget- men endel är duktiga på att spela teater som sagt och hon visste vilka strängar hon skulle spela på för att hålla mig kvar om jag började vackla. Jag var som sagt naiv, men samtidigt tycker jag det är fördjävligt att man inte ska kunna lita på den person man håller närmast. 

Och jag gjorde samma misstag som många andra och gick ut för tidigt.  
    BEEP BOP BOP BOP BOP! Det var fel, försök igen.
  • Opcode
    Anonym skrev 2012-07-09 16:51:30 följande:
    Ja det är ju rätt typiskt. Men nu har du ju lärt dig så det kan ju bara bli bättre
    Ja precis, jag hoppas du lärt dig att alla män inte är tillverkade efter samma mall också :)
  • Opcode
    Anonym skrev 2012-07-09 17:38:18 följande:
    Jävlar vilken bitterhet som flöt fram i tråden nu då! Själv har jag jävligt svårt för de där generaliseringarna oavsett, jag tror att vi skulle alla må bra av att inse likheterna. Men även att ni män måste inse att det faktiskt inte är så oerhört lätt att vara kvinna, särskilt inte om man inte har ett utseende som är tilldragande. Rent krasst sett är det ju lättare för män att "kompensera" för det med en tjock plånbok eller ytliga framgångar, medan jag som kvinna i stort sett är körd eftersom jag är ful.

Haha, jag inser det ironisk i att först kommentera er bitterhet och sen skriva sådär. Men ja, jag är nog rätt bitter också.

/Nätdejtande 36-årig kvinna som inte lyckas få en dejt.
    Det kanske går med ytliga tjejer. Jag tillhör kategorin som har det bra ställt men det går sådär iallafall, jag har visserligen inte sagt det till någon för jag är inte intresserad av en golddigger.
  • Opcode
    Anonym skrev 2012-07-09 18:07:06 följande:
    låter jävligt bra. Precis, man vill ju ha nån som gillar en för vem man är...
    Absolut, det är exakt vad man vill. Allt annat är sekundärt tycker jag.
  • Opcode

Jag vill nog heller inte höra så mycket om ex initialt iallafall, men dom är som sagt självklart en del av någons historia. 
    Med tjejen från förra förhållande så fick jag höra mycket om hur elak hennes ex var, fast det var visserligen innan vi var tillsammans; Och jag visste också att hon att hon fortfarande älskade honom.
    Det var en av anledningarna jag stod ut med mycket fast jag egentligen inte mådde bra av det, jag ville inte vara som honom. Idag vet jag inte om något av det var sant överhuvudtaget, eller om han helt enkelt reagerade likadant som jag gjorde. jag försökte få kontakt med honom men han ignorerade mitt brev så jag tolkar det som han inte vill ha mer med henne att göra. Och det vill iofs inte jag heller, men om någon skulle kontakta mig och fråga hur hon var så skulle jag nog berätta vad jag upplevt och varit med om. 

Har tjejen barn så är det ju helt omöjligt att undvika eventuella ex, så då är det ju än mer intressant.  

Nu är jag klar med diskussionen angående "ex" ivilketfall.  

• Opcode

Ny dag, nya möjligheter :) Lite synd att semestervädret är aningen instabilt. 

• Opcode
    Anonym skrev 2012-07-10 10:33:58 följande:
    Ja kära "Ernst-Hugo" du är så klok!! Är det du på "signaturbilden"? Då undrar jag lite varför du är här och skriver i dessa "tramstrådar". Och även om du var "lillgammal" från späd ålder så blir du ju äldre. Mitt råd (från en ännu äldre horisont) är att om du själv inte har en "ryggsäck" med tegelstenar i så håll dig till din egen sort.
    Du blir inte yngre!!!!! 
    Mannen på bilden är om jag inte ser fel, Paul Newman, en avliden skådespelare. Liksom "Ernst-Hugo" men det kanske är ett sammanträffande.
  • Opcode

(Fast citatet i sidfoten är en referens till ernst hugos postbanken reklam misstänker jag, men det är ju inte omöjligt att fler heter ernst-hugo)

• Opcode

En sak som fascinerar mig är att nästan alla kvinnors passion verkar vara att resa, vad är det dom vill egentligen, ha resesällskap? xD 

• Opcode
    Papito skrev 2012-07-10 18:38:14 följande:
    Ok, är ni klara med ex-diskussionen? Kan vi gå vidare nu?
    Någon som har något kul att berätta från dejtingvärlden?

Själv har jag fått en stockholmska att falla som en fura, hon är helt till sig och det enda som hindrar henne från att flytta in är avståndet...haha.
    Som varje god kvinna, vill hon givetvis varken medge eller visa det men det lyser igenom, hon är chanslös mot min charm.
    Nu försöker hon samla sina sista krafter och streta emot...men det är som när lejonet lyckats skärma av zebran...bara en tidsfråga!  ...älskar jakten!

Kul att se att jägarinstinkten finns kvar...

Ja..DU..DU........du vet att jag pratar om dig  
    Oja, Jag jagar på HP- Dom flesta är dock ganska bitska av sig när jag försöker skämta lite med dom, jag vet inte varför alla tror att man är snor kåt på dom bara för man skriver en rad. Det kan vara kul att bara snacka med någon ibland också. Jag kan vara en ganska trevlig prick om jag vill, men jag kan också vara otrevlig om man får sådant bemötande om och om igen. 

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!