Ärliga nätdejtingstråden!
Hoppar in även om intresset verkar avtagit :)
Jag gick med i Match.com för nästan ett år sen och har fått många mail. Har även svarat på en del.
Även om jag tycker att mannen ska vara intressant, så är även utseendet viktigt till att börja med. Jag är inte intresserad av dem som inte lägger in bild. Själv har jag 3 stycken bilder.
Har inte riktigt haft modet att dejta någon och i höstas hände en del grejer som inverkade på mitt privatliv så jag valde bort nätdejtingen ett tag.
Förra veckan fick jag kontakt med en kille i min ålder (45) och han verkade trevlig och vi bytte nummer. Vi kom igång och pratade på en gång så det var kul :)
På lördagen så hade vi sms kontakt fram och tillbaka under dagen och på kvällen så skulle jag träffa några vänner för en trevlig kväll.
Han skickar då ett sms om att jag kan kontakta honom om jag får tråkigt... Sa att det är sällan jag har tråkigt tillsammans med mina vänner, men att jag kunde höra av mig när jag är på väg hem. Det var ett skämt egentligen...men hmmm det slutade med att jag ringde när jag satt i taxi och den färden slutade utanför hans dörr... Behöver jag säga mer? Ha ha ha ha ha ha Men fan vad kul jag hade :) Han skjutsade hem mig dagen efter ;) Jag tackade för skjutsen och sen två tre sms under dagen. Sen har varken han eller jag hörts av något mer.
Pinsamt men sant, blev sugen där mitt i natten och på vägen hem så tänkte, asch va fan ;)
Har även anmält mig på Be2 och fått runt 40 mail på två dagar. Är inte premiummedlem och efter att ha kunnat läsa 5 av dessa mail så får jag inte läsa fler om jag inte blir premium medlem. Sånt surnar jag till på. Så den siten kommer jag att skita i om ingen har bättre erfarenhet av den sidan.
Det var detta ännu så länge :)
Ska bli kul att se om den jag åkte hem till i helgen hör av sig. Eller om det blir jag igen...när suget faller på ;)