Flinxy skrev 2012-12-02 20:53:09 följande:
Jag behöver nog inte fundera så mycket på vad jag ska skriva imorgon. För nu dök det upp ett sms från honom... så nu behöver jag ju bara svara istället ;)
IIIhhh, spännande! Vad skrev han då?
MrC skrev 2012-12-02 18:00:18 följande:
Om ni syftar på att få ligga så är det fel. Alla får ligga om de vill, jag är ett bevis på detta.
Problemet för mig är att jag bara får ligga med de som bara vill ligga, jag vill mera.
Men, vafan. Vill de bara ligga så säg det då för fan så jag slipper blanda in känslor! haha
Haha, "jag är ett bevis på detta". Jo, de flesta får nog ligga om de verkligen går in för det. Men precis som du vill jag också ha mer! Jag tror jag vet vad jag gör för fel dock, jag dras, fortfarande nog och väldigt omoget av mig, till fel killar. Ickeseriösa sådana. Sen är jag ju inte helt hopplös, låter ju inte någon trampa på mig eller utnyttja mig med det går ju åt en jäkla massa energi till att ändå hoppas och sen hålla på och säga nej och så knappt kunna stå emot och bla bla. Men det GÅR ju inte att hålla på att titta åt fel håll längre, åren går... Det är inte utan att jag känner mig lite som prinsessan på glasberget såhär när jag numera bor högst upp i en fastighet
.
Träffade för övrigt på min ungkarlsgranne i dag för första gången och fick inga bra vibbar alls, han började genast att högljutt prata skit om dem som bor under. Huu. Där har ni ett tips killar om ni vill göra er intressanta: Klaga ALDRIG, snacka inte skit om någon och visa inga som helst aggressiva tendenser under de åtminstone första gångerna ni dejtar
.