Papito skrev 2013-01-26 14:04:23 följande:
Det är klart att det råder en obalans när det gäller antal mail, så är det troligen för både killar och tjejer. Men man kan ju ändå svara när man ser att någon faktiskt ansträngt sig. Ta exemplen (33-åring) visar. Jag kan förstå oviljan att svara på dem, absolut...men när anders, Angelven och jag uppenbarligen anstränger oss betydligt mer men har samma upplevelse och får samma respons...ja, då handlar det inte längre om att man får många eller få. Det är det jag menar.
Själv söker jag inga modeller, skavanker har också sin charm och gillar jag helheten är det skit samma om brösten visar sig hänga lite, det finns lite love handles eller rumpan är lite bred. Men jag kan lika gärna skriva till någon utan kort om hon verkar intressant...men visst, i slutändan måste man givetvis attraheras och det är inte alltid man kan sätta fingret på vad man attraheras av.
Modeller går nog faktiskt rakt av bort - de har oftast en totalt ointressant presentation, och ja, den är viktig för mig - inte så mycket till innehållet som till tonfallet och flödet. Jag har skrivit till tjejer som absolut inte varit bildfagra och med, som du säger Papito, en hyffsat bred rumpa
, bara för att jag gillat sättet de uttrycker sig väldigt mycket.Och ja, även till några utan kort.
Det skall bli intressant att se nu - om jag får mer eller mindre svar med ett standardmail - för om jag får det, varför skall jag då anstränga mig tjejer ? Vad är det som gör att ni svarar ? Bara snygging på bild ? För det är faktiskt det intryck jag efterhand får