Ärliga nätdejtingstråden!
Gå på din magkänsla. Du lär få lika många olika svar här inne som det finns personer. Jag har bara varit på en dejt på flera år och direkt kände jag att nä detta var inte rätt.
Gå på din magkänsla. Du lär få lika många olika svar här inne som det finns personer. Jag har bara varit på en dejt på flera år och direkt kände jag att nä detta var inte rätt.
väl det finns blocksystem om någon man inte gillar skulle dyka upp:)
jag anser jag har skött mina kort rätt. idag fick jag brev utan att jag ens hade varit inne på hennes sida. Har alltid tyckt hon var förfin för mig. å så skriver hon. Gissa om jag har hjärtklappning:) bra press som passade in i hennes tankar och funderingar
Kul å kul men man kände det lite som att man åter är på banan:) sen är det väl lite som kantarellplockning det här med dejting. Händer ingenting ingenting ingenting å man letar å letar för att tillslut finna ett hel klase runt om kring en.ASG
Eller är det pressen hon gillar.:) men ja lite snygg känner man sig. skäms lite
men jessi du har ju oss killar här ute. bara välja å vraka. Liten puss kanske:)
jessi nu gör vi slag i sak. jag kommer till dig bor hos dig i två veckor. Du fixar mat å husrum så arbetar jag ;)
har jobbat som dräng å bar vatten var dag till både lamm kalvar å kyckligar så hundar skrämmer mig inte katter häller. den jag nog mest är rädd för skulle väl i så fall vara dig men erbjudandet står kvar helt klart.
ja det var på gård jag arbetade runt 15 köttdjur i form av kalvar kor och tjurar. ett 10 tal får med lamm 250 damer som kacklade om vart annat i en hönsgård. och så svin på både två och fyra ben. :) skulle bli vedklyvning med men jobbet sket sig tyvärr. Inte mitt fel utan av tredje part som ägde gården
det där med traktor har jag aldrig kört men är berädd att lära mig helt klart. så ja ska vi testa nån vecka så du i alla fall blir klar med vedhelvetet. ler