• dilog

Ärliga nätdejtingstråden!

Jag får kännslan av att folk bara fråga rakt ut. ska vi dejta å sen är det liksom klappart och klart för en träff. Är det bara jag som är gammalmodig att jag vill lära känna personen först via brev och tele några veckor först?

• dilog

Jo jag förstår hur du resunera men jag anser att skulle det inte klicka vid dejten fast man har pratat länge måste man då bara dumpa den stackaren? kan ju bli underbara vänner utan vare sig kännslor eller sex. Har  brevvännervänner jag har dejtat och skulle jag ha vägarna förbi så är jag välkommen in på kaffe när som.

• dilog
    harrymason skrev 2013-05-17 10:19:16 följande:
    Jag tycker folk kallar sig allt möjligt fånigt på dejtsajter, men det piggar upp. Allt måste inte vara så seriöst. Verkar de intressanta i övrigt så.
    Är man ute efter en flirt (sex) så varför INTE träffa nån yngre som är SKITSNYGG? Tungan ute
    Eller nån äldre som vet vad både sex och kärlek är
  • dilog
    jessie01 skrev 2013-05-18 03:35:57 följande:
    är killar bara sex tokiga???  faaan! jag ger upp! okej för nice sex! med rätt person, o leva ut allt! men jag har bara träffat sex dårar! dom har sett mina bilder,,, o bara skriver om hur läcker man e,,, mm,,,   va fan?! jävla idioter???  e jag inte mer värd än så???
    jag ville ju bara ha nåt seriöst,,,,    :( 
    Hade du haft lite mer i din press jesse hade vi kunnat börja skriva lite till varndra här över så hade du märkt att alla killar inte är på när det gäller sex. :)

• dilog

Ställer mig på vedbacken och börja klyva och lägga i fina travor åt jessie. Inga krav på motprestationer för min del. fast bjuder du på en kall lättöl när jag är klar så tar jag tacksamt imot den

• dilog

Är  den enda tråden jag är 100% ärlig med vad jag skriver. Inget hångla upp, eller bus på annat vis. Utan försöker ge en så bra bild som möjligt på vem jag igentligen är. Skulle vilja träffa nån som man kan älska på alla plan. Men fan inte lätt med allt vad dejting innebärSkrattande

• dilog

På nått sätt skulle man nog det. Menar om en brud skulle skriva till mig. Hej dilog nu vill jag fan smaka din klubba så skulle min första tanke vara. Hur många andra har fått samma erbjudande innan.Ja det skulle fan sätta griller i skallen på mig helt klart.

• dilog

Fan har du sol? Här regnar det. Men ett gott skratt förlänger livet så njut av solskenet

• dilog

Underbart det låter. avis jag blir. Men bränd dig bara inte. förmycket av det goda kan bli så jävla fel det med

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!