• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-09 20:17:54 följande:
    Hahaha, du är rolig duSkrattande
    Ytterligare en av alla mina styrkor... ,-)
  • Papito
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-09 21:06:33 följande:
    Jag menar åt tjejerna som skulle skriva längre men inte en roman Det vore lättast att bifoga en sådan mall när man skickar något till dom. 
    De får gärna skriva en roman...sa bara att de inte behöver. Hm, ingen dum idé min käre Watson...men jag vill ju ha någon med DET, någon charmig, någon speciell. Första eldprovet är att hon faktiskt anstränger sig lite och just att hon skriver något annat än de klassiska inledningsfraserna.

Vi kan göra en mall som du kan använda till dina tanter..

Här är ett utkast, kolla igenom och kom med åsikter, du är ju experten på den åldern... {#emotions_dlg.djavulsk}

Fråga                                       Ja                                     Nej
    50+?
    60+?
    65+?
    Protes?                                                Om ja, var?
    Behövs handikapp-
    anpassat boende?
    Pension över 5000:-
                    under 5000:-
    Klarar mer än missionären?
    Finns arvtagare?
    Försäkrad?
    För hur mycket?

• Papito
    Anonym (b) skrev 2012-10-09 21:10:19 följande:

Ett alldeles förträffligt förslag
    Klart att Fröken Latmask nappade direkt...
  • Papito
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-09 21:29:36 följande:
    Det är jag i ett nötskal, förträffliga förslag
    Öhhhhhhhhhh....HON ÄR PAXAD!!! Demon
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-10-09 21:37:36 följande:

Hördudu! ingen annan man har klagat så det enda jag kan hålla med dig om här att man gärna vill få en annorlunda inledningfras. Men för mig känns det som att man antar att den andre är intresserad om man skriver en massa innan den andre haft en chans att ens säga hej. Då känns det ju som att man skriver ut i tomma intet när man inte vet om den andre ens är intresserad av att inleda en konversation.
    Du har heller inte valt att behålla någon annan man....
  • Papito
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-09 21:28:51 följande:
    Du siktar uppenbarligen på en annan målgrupp än mig
    Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med detta formulär; Men jag är övertygad om att du kan få hjälp på din motsvarighet till happypancake, Det så kallade "Pensionätet" www.pensionatet.pro.se 

Bra kontrat! Glad 
  • Papito
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-09 22:18:37 följande:
    Papito, nu är det faktiskt så att jag faktiskt har bra egenskaper också, det är inte bara en skönmålning inför parningslätet ;-P 
    Klart att du har bra egenskaper också!

Vi tuppar får inte råka i luven på varandra. Vi får helt enkelt dela upp hönsgården mellan oss.
    Jag paxar (b) och (Noone) när hon flyttar ner.

Du kan få (men), hon bor nära dig, du får Modesto också...vem mer?
    Xmag får 33-åring.
    Singelpappa är borta ur leken.
    singelpappa skryter om alla sina dejter men måste ändå få vara med. Han får ha LMFS om det skiter sig för henne.Funkar det för dig singelpappa?

Hm, hur gör vi med singelmorsan? Rent geografiskt tillhör hon mig men vem vill plocka upp spillrorna när James Dean dumpat henne..?
    Hmm, jaja, jag får väl offra mig....  
  • Papito
    Anonym (Singeltjejen) skrev 2012-10-09 22:31:41 följande:
    Har tjuvläst lite i tråden då och då men aldrig skrivit själv. Var på dejt idag (första med denna killen, har tidigare träffat 3 st från nätet, har ej gått vidare med någon av olika skäl..) Det var trevligt, vi gick och fikade i ca två timmar, klickade väl kanske inte 100% men jag känner att jag skulle kunna tänka mig att träffa honom igen... Loggade in på sidan vi träffades genom och såg att han varit inloggad efter dejten. Vet inte hur jag ska tänka kring detta, om han inte är intresserad...? Samtidigt har jag ju själv varit inloggad. SUCK, det är detta jag tycker är så jobbigt med att dejta - "vill han ses igen, varför gör han så..?" Osv.. 
    Välkommen!

Ja, det är nackdelen med nätet, vi har avhandlat det ämnet vid flera tillfällen. Att utbudet är stort så att många hela tiden letar efter något ännu bättre och alltid ska hålla dörren öppen.

Precis som du säger så gick även du in på sidan...
    Personligen tror jag på öppenhet och att inte spela spel. Jag tycker att du ska fråga honom rakt ut om han vill ses igen. På nästa dejt kanske du märker om han vill träffas mer, då kan du fråga hur ni ska göra med nätet, om ni ska fortsätta kolla in där eller pausa och satsa på varandra ett tag.
  • Papito

Glömde ju Fröken Trådstart!!!
    Tabula...singelpappa får henne, LMFS kan ju försvinna snart.

• Papito
    Anonym (b) skrev 2012-10-09 22:53:54 följande:
    och jag delar ju inte med mig har du glömt det Papito? ops nu var det plötsligt bara en kvar, så kan det gå så kan det gå, den som gapar efter mycket

Tror jag gör som JM  
    Och hon ska till sthlm....

Det är kört, over, finito! (som Kråkan sa i Mamma Mu och Kråkan firar jul) 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!