-
Jag försökte hitta substitut, gick till forum i andra länder och hittade ett inlägg som bara måste postas här.Afrodita1979 skrev 2013-02-01 13:17:27 följande:Know what u mean. Blir ju lätt som ett beroende....men jag behövde avgiftas. Och då måste man ta kontroll över kroppen och kanske hitta andra substitut
-
Avboka inte, jag är så väldigt nervös varje gång jag träffar någon, även om vi träffas i flera år och jag vet att han älskar mig(eller sa så tidigare i alla fall). Men sen blir jag lättad när dejten är igång. Väntan, tiden just innan är den hemskaste för mig.Afrodita1979 skrev 2013-02-03 14:03:10 följande:
Nä det är sant.
Vill poängtera igen att det är inte så att jag får min mejlkorg överfull med intresserade killar varje gång jag loggar in. Så det inte misstolkades
Gahh, nu ska jag snart på dejt.. fy farao, får alltid en stark vilja att avboka det i sista stund... men men, det blir nog kul -
En del orkar kanske inte skriva ofta, läser inte alltid meddelanden regelbundet, skriver bara när de har lust. De är kanske allmänt inte så sugna/desperata på en relation eller en relation med dig.Anonym (33-åring) skrev 2013-02-03 16:34:54 följande:Hur tolkar man detta då? Han jag skriver mest med för tillfället (vi skriver bara 1-2 meddelanden per dag) skrev i fredags typ att "klart jag måste skriva till dig ikväll", skrev lite om vad som hänt under dagen och att han var jättetrött och avslutade med "skriver mer imorgon när jag orkar hålla ögonen öppna". Igår vid lunch svarade jag på det meddelandet, men sen har jag inte hört nått mer. Tappade han intresset?
-
Om det är något som är väldigt viktigt för dig, ska du nog diskutera det fortast möjligt, annars finns det risk att du slösar din tid på fel person.singel pappa83 skrev 2013-02-03 17:51:42 följande:När tycker ni att det är "ok" att börja diskutera sex med era dejter ?
Iaf för mig så är sex en väldigt stor del och om man inte är lika där så kommer inte förhållandet funka!
Pratade t.ex. med en tjej som hatade piller,stavar,ringar osv och bara ville ha sex med kondom å d hatar jag, visst har man d i början men inte sen. och då dog mitt intresse..... -
Filipis skrev 2013-02-03 23:01:45 följande:Ni med ex..som haft långvariga förhållanden..kanske to.m valt barn eller giftermål etc..
Hur var det i början,boom..visste ni direkt? Letar ni efter samma känsla nu eller mer,har man blivit mer "kräsen" med åren eller efter förhållanden?Nej, jag visste inte direkt. Det var "boom" plötsligt efter ett tag jag kände personen. När jag har blivit gammal har jag andra önskemål av en partner. När jag var ung trodde jag på åldras tillsammans och förenas tillsammans efter döden i paradiset. Jag tror inte på det längre. När jag var ung sökte jag en trygg typ, snäll och trogen, som skulle passa bra för familjeliv, som make och pappa. Nu vill jag uppleva andra saker. Attraktionskraft, oberoende av varandra och önskan att vara fri är viktigaste egenskaper nu.
-
Syn att det börjar bli dålig stämning i tråden. Alla borde få vara sig själva utan att vara dömda. Det är det som gör tråden så kul och levande.
Afrodita, jag vet inte vad Canadian Goose jacka är, men gillar du inte, så gillar du inte och också resten. Man måste vara attraherad av sin partner och är det är summan av individuella saker som gör det. Bara du som vet vilken partner du behöver, ingenting är rätt eller fel.
Jag skulle dock aldrig titta på film eller göra något annat som jag inte gillade på en dejt.
Tusse, kom tillbaka när du orkar. Tråden blir inte detsamma utan dig.
-
sv.netlog.com/ och twoo kopplad till denAfrodita1979 skrev 2013-02-04 20:58:10 följande:
Tänkte höra, någon som vet någon annan bra gratis-site? Känner att jag behöver lite ombyte. Hänger ju på hp men hade velat testa något nytt. Förslag någon?
-
Jag har personligen inte träffat sådana människor men många som byggde skenet utåt. Men visst, jag har alltid sagt att man ska kämpa för en dröm, whaterever it is. Finns det bara 1 % av chans, kan den vara din(eller min).Anonym (mia) skrev 2013-02-08 10:00:28 följande:Modesto, jag hoppas du är kvar i tråden!
Hittade en artikel som motbevisar din tes om att kärlek med nödvändighet alltid falnar till vänskap. www.dagensmedicin.se/nyheter/livslang-karlek-.../
10 % är ändå betydligt fler än du trodde -
Apropå ytlighet. Jag tycker att gilla sin partners utseende är prio nr.1. Då menar jag längden och ansiktsdrag, inte klädstilen. Jag har läst massor i utländska forum att utseendet falnar med åldern och personen blir kvar. I mina ögon finns det ingenting som heter en god person, god person just nu kanske. Jag kan säga från min egen erfarenhet att handlingar kan ändras utgående från behov mer än man tror. Man kan inte lita på NÅGON ALLS, t ex att han/ hon stannar kvar när man mest behöver dem, t ex blir sjuk. Också värderingar kan ändras helt under ens liv när det gäller precis allt. Jag hade ingen aning att jag skulle bli som är nu mentalt och beteendemässigt och ha de principer jag har nu för bara 5 år sen. Jag är en annan människa när det gäller mina värderingar. Jag känner andra som upplever samma sak men kan dölja det av sin omgivning för att inte bli bortstötta. Så utseendet är det enda någorlunda bestående egenskap. Man kan få lite rynkor och gå lite upp i vikt men om det inte ändrar helhetsbilden markant är det så inte så viktigt.
-
Jag kunde inte släppa tanken på en semla sen du har skrivit det här. Äter en semla nu, ditt fel :)ander25k skrev 2013-02-04 19:36:54 följande:Då lättar vi upp stämningen lite , någon som är sugen på en semla och kaffe , och ett trevligt samtal , gillar ni att skratta , så har min mustasch en tendens att samla grädde .