• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (singelmorsa)
    ....Tilläggas ska dock att av vad du skriver här så verkar du vara en toppenkilleGlad  

+

Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-07 01:13:35 följande:
    Måste tillägga en sakGlad
    Just den här jargongen som du har är något jag gillar, nån liten pik här och där. Hårt men hjärtligt, sånt är vad jag behöver för att det ska bli lite mer levande. 
    Du faller, du faller, du faller....du är nästan kär!
    Du faller du faller, du faller, oh baby jag tror du är käääär...

Papito Maggio Remix...
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-07 23:12:23 följande:
    Hahaha, tror det är någon som är väldigt uttråkad ikvällFlört

Med tanke på vad jag skrivit här lär jag få jobba jäkligt hårt på dig! Ojojoj, vad hårt jag kommer att fallaGlad
    Mer tveksam till att du skulle falla för mig, känns liite som ett omöjligt projektObestämd

Japp!
    Sa ju att jag är uttråkad..haha.

Varför skulle jag inte falla? Har du ännu fler lik i garderoben?
    Berätta nu, fram med det bara.
  • Papito
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-07 23:19:57 följande:
    Hmm omvänd psykologi, ett klassiskt trick.

Jag kör dina låt-tricks...hehe

På singelmorsan biter ingenting, hon är fast med James Dean den Stumme och känslokalle
  • Papito

Ok, jag har varit lite off-topic idag. Nu kommer lite ON-topic.

Kollade in min dejtingsida och har fått brev. En tanke dock..jag har en ganska lång presentation. Så får jag brev på en mening...är tanken att jag som redan skrivit så mkt ska behöva skriva ännu mer?

Liiite mer ansträngning kan man väl kräva?
    Vad säger Da Ladies?

• Papito
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-07 22:17:52 följande:
    Papito, jag har dragit mig ur det.

För fan JM, låt den stackars kvinnan tillgodose sina behov
  • Papito
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-08 12:54:01 följande:
    Jag fick uppdatering från HP i veckan. Jag har inte varit inloggad på ungefär en månad men har ändå fått 7 mail, 1 flirt och 22 besök! Det är ju humor! 
    På ett sätt är jag sugen på att logga in bara för att se vem som mailar en person som inte varit inloggad på så länge, men samtidigt vill jag ju inte att det ska vara nån intressant!

Papito: Det kanske är en tjej som är van vid att inte få svar och inte orkar skriva en novell i förstamailet? Som flera av oss pratat om. Ge henne en chans, om du nu tänker börja dejta igen. Annars inte.
    Jag menar, är hon lika fåordig framöver får du väl lägga ner.

Jag och min dejt har haft ytterligare en härlig helg ihop! Han kom till mig i lördags och sen gick vi på museum och åt ute på kvällen. Promenerade långt och pratade och skrattade och hade det mysigt.
    Igår tog vi en lång frukost i soffan och såg en film samtidigt. Sen gick vi en långpromenad i närområdet och tog en fika på en uteservering. Hem igen en stund och sen avslutade vi helgen med att äta en lätt middag ute. Väldigt trivsamt. Glad 
    Vilken härlig uppdatering!
    Skitkul!
    Låter verkligen som att du har det skitbra just nu, du fluffar till molnen då och då och bara njuter

Njae, var inte intressant. Är inte riktigt i dejtartagen, får vara något/någon speciell för att jag ska ändra på det. Vill inte dejta bara för sakens skull, då väntar jag hellre.
    Men man kan ju bygga broar så länge,..hehe

Har fler besökare på min sida här än på dejtingsidan, då är det ändå inte många här, haha, säger något om hur aktiv jag är här och där...
    Men här kan jag ju inte skriva till de som besöker sidan, verkar ju desperat 
    Är det någon här som besöker får ni skriva en rad

33-åring, hur gick det på dejten?
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-08 17:24:04 följande:
    Nopp inga fler lik i garderoben här inteGlad och vem vet du kanske skulle falla som en furaFlört
    Man ska aldrig säga aldrig!

Ja...vem vet
  • Papito

Ska vi anta att 33-åring har det betydligt trevligare än vad vi har det just nu..?

• Papito
    Anonym (b) skrev 2012-10-09 17:12:44 följande:

Jag skulle nog max skriva en, två meningar( med det var väl ingen nyhet ) och det är för att se om det finns intresse. Så man "rekar" helt enkelt av. Får man då svar där han ställer frågor tillbaka, då skriver jag mer sedan.Nu är jag inte så van, jag har nog skrivit till max 3st men tror absolut att hon var/är intresserad och skriver mer när du väl svarat. Du behöver ju inte heller skriva så långt.

och singelmorsan och Papito: Get a room!   
    Gud vad tråkiga ni är, som den tjejen..nu skrev jag inget alls till henne bara för det. Lite kan ni ju anstränga er utan att det blir en roman.

(b) din latmask!!!

Haha..get a room....ska jag sitta där själv då tycker du? Får se till så att det finns tv på rummet, så kan jag kolla in någon av James Deans tre filmer... *S* 

Plus att du bara är sotis....  
  • Papito
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-09 20:29:07 följande:
    Papito, kan du skriva en mall som man bara kan fylla i namn osv i?
    Det händer inte ofta...men nu är jag inte med på vad du menar, kan du förklara så fixar jag en mall..
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!