Ärliga nätdejtingstråden!
Jag minns inte att du var så arg förut.
Jag skulle inte utsätta mina barn för flera bo ihop partners som får bestämma över dem och ännu värre som har egna barn och alla är tvingade att stå ut med varandra. Däremot tycker jag att det inte är någon fara om ens barn träffar mammas bekanta eller vänner, även en kortare tids vänner. Vad kan det vara för fara med det? De träffar väl olika kompisar också och olika vuxna, en del försvinner, en del stannar i deras liv.
Men bo ihop relationer kan vara traumatiska, om man byter fler än 1 partner under barnets uppväxt.
Jag har idag läst en historia på ett spanskt forum om en kille som blev besviken och tror att alla hans problem kommer från att han är för snäll och han bestämmer sig att vara kall nu. Han var en kompis med en tjej och ville ta det lugnt med sex och allt för att inte förstöra. Hon hittade någon annan för att vara kär i och ha sex med.
Men vilken fantastisk kommentar han fick tycker jag. Hon föredrog en annan inte för att du är för snäll, det var för att hon gillade dig som en vän men inte tillräckligt för att bli kär i.
Var inte rädd för att öppna ditt hjärta. Var inte rädd för att bli avvisad.(!!!!!!) Var inte rädd för att vara snäll mot andra. Att vara generös. Var inte rädd för att vara dig själv.