Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (L) skrev 2012-08-05 19:24:37 följande:
    Har tråden dött ut eller? Får ta på mig rollen att hålla igång den lite då... Har haft en grym helg med kompisar och en trevlig liten utflykt till Hamburgsund för att lyssna på Pugh Rogefeldt och Nationalsteatern. Hittade inget ragg men fick några heta blickar av Pugh Skäms. Det kommer jag leva en stund på hahaha.

Har jag missupfattat det eller var det nån som kallade Göteborg för Sveriges rövhål? Det är ju helt galet, Göteborg är ju Sveriges vackra framsida Skrattande. Kulturkalaset drar igång den 14 augusti, ingen här som ska in en sväng? Trevligt tillfälle att träffas om nån vågar Flört.
    Haha...ingen som bryr sig om Opcode när han raljerar om Bästkusten. Själv bor han nära värtdsmetropolen Tranås...säger väl mer än allt?

Jag är iofs modig men att konkurrera med Pugh blir svårt, kändis och rik....
  • Anonym (Man)

Se där ja!

Från ingenstans dyker (b) upp och bevakar sina intressen...

• Anonym (Man)

Ok, ni har uppenbarligen personliga issues men ta det gärna någon annanstans, vi håller god ton, vet inte vad ni grälar om och har inte med saken att göra.

Tacksamt om ni inte använder tråden till era bråk.

• Anonym (Man)

Afrodita79, blev det inget med landslagsmannen?

• Anonym (Man)
    Anonym skrev 2013-03-23 10:27:27 följande:
    Hej
    Behöver er hjälp. har pratat med en kille nu ett tag o vi bor i samma stad. Han säger att han bor på ett ställe och när jag sökt på honom på hitta.se så står en helt annan adress och ställe. Hur ska man tolka det? Ljuger han? Eller skäms han kanske för stället han bor på egentligen för det ena stället där han står skriven är lite av ett ghetto-område medans det område han säger att han bor på är inte så ghetto men ligger i närheten av ghettostället.
    jag fick skumma vibbar av det  ia llafall. han verkar trevlig o allt när vi pratar så det vore konstigt om han helt plötsligt ljög om en sån grej ??
    va tyker ni?
    Behöver inte vara skumt, själv har jag sagt att jag bor i närliggande område ibland men inte för att jag skäms eller bor i ett dåligt område utan för att jag inte vill ge ut för många detaljer i början. Man vet ju faktiakt inte vem man pratar med, inte som man heller.
    Pratar med en tjej nu (skulle kunna vara du, haha) som jag inte minns vad jag sagt men jag tror inte att jag sagt exakt det området jag bor i utan ett närliggande. Inget av dem är ghetto men inget av dem är fiiiint heller. Arbetarstadsdelar helt enkelt.

Men inget skumt från min sida, mer skydd och integritet.
  • Anonym (Man)
    Isnogood skrev 2013-04-24 06:55:36 följande:
    Denna gång kliver jag in här som singel...

Tittar in o läser ibland.

Ha det gott   

Du framstod nog som singel sist också
  • Anonym (Man)

Gud, vilken låg nivå det är i tråden...

• Anonym (Man)

Sänka dina krav eller förbli singel...

• Anonym (Man)
    elperroloco skrev 2013-06-23 18:45:14 följande:
    Så är det naturligtvis. Tyvärr är att inte vilja ha barn ett svårt krav att sänka, visst jag kan gå med på att skaffa barn bara för att slippa leva som singel, men jag tycker inte det vore rätt speciellt för barnet ifråga.
    Just det kravet kanske du inte ska rucka på men huruvida hon gillar att resa och såna saker kanske du får se över. Varje krav kan i sig vara helt okej men har man väldigt många och lägger ihop dem kan det bli för mycket, då får man plocka bort det minst viktiga.
  • Anonym (Man)

Badoo känns som rena lurendrejeriet...har precis registrerat mig och redan fått fyra chattförfrågningar...varav 3 inte varit inloggade på över 8 timmar...riktigt uselt!

• Anonym (Man)
    modesto skrev 2013-08-28 15:03:53 följande:
    Jag är:

storbystad, vältränad, har 2 högskoleutbildningar, kan skriva och läsa på 7 språk

dessutom kul ? inte svensk dvs har intressanta/annorlunda erfarenheter bakom mig,originell och väldigt annorlundaoch är supersnygg(allt detta kan tolkas, vad som är intelligent, kul och snygg osv)Är du allt detta för att dejta mig? Jag vill ju bara dejta min jämlike

modesto skrev 2013-08-28 15:07:31 följande:
    Också fil kand i datavetenskap(creative programming) om programmera är ett tecken på intelligens för dig.(finns det någon nytta av det när man dejtar?)

Haha, du käkade upp Clownen
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!