Inlägg från: Anonym (rainbow) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rainbow)

Ärliga nätdejtingstråden!

NooneBird skrev 2013-01-12 15:58:07 följande:
    Eftersom jag engagerade mig så jävligt känslomässigt med min förra dejt så kör jag tvärtom denna gång. Träffas snabbt för att avgöra om det finns något där eller inte. Det kanske inte stämmer alls, orka slösa tid... Två av killarna har jag en bra känsla av så det handlar inte om kvantitet, därför funderar jag på att avboka den tredje som jag inte fått något grepp om.

Det är en första dejt med alla killar, två st kommer utifrån min hemstad men ändå nära nog för en fika dejt.
    Nej, kan förstå det. Så kan nog jag göra ibland med, att o jag går på en nit med någon försöker jag göra tvärtom nästa gång. Och brukar med tiden landa någonstans mellan två ytterligheter...

Har en lite skum situation. En kille som skrev till mig förut upphörde abrupt när han fick se mina bilder (hade inga bilder på den sidan). Nu har jag bilder och då skriver han och är väldigt på. jag antig liksom att jag inte var hans typ utseendemässigt, men har faktiskt svårt att tolka situationen nu! 
  • Anonym (rainbow)
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-12 16:02:51 följande:
    Nej, kan förstå det. Så kan nog jag göra ibland med, att o jag går på en nit med någon försöker jag göra tvärtom nästa gång. Och brukar med tiden landa någonstans mellan två ytterligheter...

Har en lite skum situation. En kille som skrev till mig förut upphörde abrupt när han fick se mina bilder (hade inga bilder på den sidan). Nu har jag bilder och då skriver han och är väldigt på. jag antig liksom att jag inte var hans typ utseendemässigt, men har faktiskt svårt att tolka situationen nu! 
    Det ska stå att OM jag går på en nit. Blev halvt obegripligt med tappat -m där...
  • Anonym (rainbow)

Men, om ni avbokar dejterna, vad säger ni då? Att ni träffat någon annan, att det känns fel eller vad? 

• Anonym (rainbow)

Beya, jag är mer av en darin-tjej! Men hoppas att ni får trevligt ikväll

• Anonym (rainbow)
    Ernst Hugo skrev 2013-01-12 17:04:04 följande:

Säger helt enkelt att det dykt upp en sak jag som gör att jag inte kan komma på dejten. Självklart ber jag om ursäkt.
    Men förstår de att du inte vill träffas då, eller tror de att du bara har förhinder just den dagen? Jag skulle nog faktiskt kunna tolka det som att personen vill ses, men inte kan just då...?
  • Anonym (rainbow)
    Tusse85 skrev 2013-01-12 17:17:54 följande:
    Inte min dag idag när det gäller killar och jag är just nu inte ett fan av dejter och killar.
    Kan ni oxå känna att det går i perioder? Ibland har man hur många som helst och sen plötsligt skiter det sig med alla och man har istället noll?

Jag är påväg ner till noll känns det som.
    Det går helt klart i vågor. Har några som skulle kunna vara något på lut, men ingen som känns klockren. och är lite rädd att de killar jag tycker är attraktiva (fysiskt) är players, så bråkar med mig själv lite kring om jag ska skriva till dem eller skippa det helt!
  • Anonym (rainbow)
    Tusse85 skrev 2013-01-12 17:26:07 följande:
    Tycker man kan skicka om dom inte hinner göra de, oftast märker man snabbt om dom är players eller inte.
    Fast dock kan man iofs luras helt oxå... men nån av dom kan ju vara din rätta så då måste man våga chansa....

Och jag är arg på han polisen att han dissar mig för att jag har barn. Hatar att mina barn ses som ett problem för någon annan när dom är allt för än själv....

Och saknar han den där idioten.... han var faktiskt den enda kille senaste halvåret som faktiskt verkligen var intresserad av att få veta saker om mina barn och han la oxå sakerna på minnet.... :´(
    Men jag kan förstå honom...jag har inga egna barn och även om jag verkligen tycker jättemycket om barn så vill jag träffa någon som inte har bildat familj ännu. Har flera tjejkompisar som är ensamstående mammor och de brukar tycka att det är hårt av mig, men det handlar ju om att jag respekterar att det är en livssituation som måste få vara som den är samtidigt som den inte riktigt stämmer med det jag söker. Tror att det är lättare att träffa någon annan med barn om man själv är ensamstående och vice versa...
  • Anonym (rainbow)
    Ernst Hugo skrev 2013-01-12 17:31:50 följande:
    Ja och det lämnar ju utrymme åt både mig och dejten att fundera. Ångrar jag mig och intresset från henne finns kvar så kan man köra igen
    Haha, det är SÅ ni fungerar!! /fröken grundlurad??
  • Anonym (rainbow)
    Papito skrev 2013-01-12 17:38:05 följande:

Haha...tror också det!
    Som vanligt...mycket snack om reflekterande män med bra värderingar..men när det kommer till kritan är det players-poliser och liknande som får dejta
    Poliser verkar i och för sig ligga högt i kurs hos Tusse, men jag dejtar varken players eller poliser. Så det så!
  • Anonym (rainbow)
    Ernst Hugo skrev 2013-01-12 17:45:24 följande:
    Jag har gjort det 2 ggr på två år så det händer inte så ofta Går oftast på dejt en gång och skulle jag sedan inte tro på det så säger jag det uppriktig!

Däremot fattar jag inte kvinnor som helt sonika slutar skriva om man börjat en dialogFörvånad 
    Det har jag gjort. *skäms*
    Antingen så har det varit för att jag träffat någon annan och då inte velat logga in och framstå som oseriös (för honom) eller så har jag tyckt att samtalet var så dödstråkigt att jag inte kommit på något att skriva och skjutit det på framtiden.  
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!