Inlägg från: Anonym (rainbow) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rainbow)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Lotten) skrev 2013-01-11 21:24:13 följande:
    Haha...pretto säger du, haha! 

Vet du vad som e det lustiga med ditt namn då..ändå sedan jag börjat hänga i tråden här så går jag runt och sjunger ( i mitt inre bara ) låten: over the rainbow...( nåt sånt går den, minns inte fortsättningen haha! ) och undrade idag i mitt stilla sinne varför jag går runt o sjunger på den...tills jag kom idag när jag loggade in här  
    Hehe, ett tag undrade jag om någon skulle tolka det som någon slags gaymanifestation (jag är dock hetero)
  • Anonym (rainbow)
    lemonina skrev 2013-01-11 21:26:51 följande:

Tänk hur olika vi är ändå Uppskattar så lite hår som möjligt faktiskt och då menar jag överallt, ja till och med på huvudet har jag märkt numera Drömmer
    Jag gillar hårfritt på rygg och gärna ansat under armar och kring de mer "privata" kroppsdelarna. Men hår på huvudet är ett plus i min bok, så länge det är någorlunda heltäckande. Comb-overs och dylikt gör mig lite lätt illamående CoolKräks
  • Anonym (rainbow)

Filipis, vad var det du hette som anonym igen? Kan förstås skicka mitt HP-nick till dig med även om du är tjej, visst kan du söka på nick oavsett? Har inga bilder här på FL och vill inte riktigt outa mig i tråden

• Anonym (rainbow)
    Angelven skrev 2013-01-11 21:36:49 följande:
    Har ändå funderat på det ibland - jag tränar judo, vet ni om hur ont det gör att bli kastad när de inte bara greppar dräkten utan håren under (rash guards är inte tillåtna, dvs t-shirt).

Så - vad gäller egentligen - vaxat eller ovaxat - och bör det finnas tvättbräda ordentligt om det är vaxat ? *nyfiken*

Bilder går förstås bort  
    Alltså, för mig är inte hårgrejen så viktig att jag skulle välja bort en kille för att han vaxat. Men har han hår inom någon slags rimlig gräns så tycker jag att det är manligt...börjar vi prata päls så kanske en vaxning inte helt är av ondo
  • Anonym (rainbow)

Inboxade dig, Filipis. Beya var lite svårare, där var man inte välkommen

• Anonym (rainbow)
    lemonina skrev 2013-01-11 21:52:33 följande:

Nej jag menar att jag nog inte sett någon med en comb-over sedan Olof Palmes tid och då var jag typ 6 år Oskyldig
    Föredrar killar som vågar stå för sitt bakåtsträvande hårfäste  
    Min kompis hade en föreläsare i veckan som hade sparat ut håret på sidorna (kal fläck längst upp) och liksom fört gardinerna fram över pannan och tvinnat ihop dem.
  • Anonym (rainbow)

Afrodite, kikade du precis in hos mig på HP? Herrejävlar vad du är snygg isf!

• Anonym (rainbow)
    Afrodite79 skrev 2013-01-11 22:06:46 följande:
    Men guuuu va söt du är Tusen tack, blir ju alldeles generad SkämsGladSolig
    Jag tyckte du var jättefin, jag gillar tjejer som har ditt utseende Glad
    Tack! Är inte den som strösslar komplimanger utan att mena det, bara så att du vet! 
  • Anonym (rainbow)

Nu behöver jag er proffshjälp! Följande mailkonversation utspelar sig (läs nedifrån och upp och ge mig tips på hur jag avslutar detta!!):

jamen vad spelar det för roll? ha haft tjejer som varit äldre en dej.. men men.. 

Rainbow Skrev:
    --------------------------------
    ...Hur gammal var du för 6 år sedan...? (Sedan är det förvisso 7 år sedan jag var 24, men, men.

X Skrev:
    nu fatta ja inte,, hänt sen jag var 18 år ? vad mennar du?

Rainbow Skrev:
    5-6 år är ganska mycket, antar att det hänt en del i ditt liv sedan du var 18? I vilket fall som, inte riktigt något jag är beredd att tumma på. Tack :)

X Skrev:
    att bägge leta seriöst mennar jag.. okej synd skill ju ba 5 -6 år.. aa tack du me

Rainbow Skrev:
    Jag letar seriöst, om jag gör det som du vet jag inte?? Men du är helt klart för ung för mig, min smärtgräns går vid 29. Tyvärr! Lycka till i letandet :)

X Skrev:
    hej.. letar du seriöst som jag:)? 

• Anonym (rainbow)

Tusse, jag kommer ju inte in i ditt konto...Men Angelven kan få min tillåtelse att dela med sig av mitt HP nick till dig, han hade ditt va?

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!