Inlägg från: Anonym (33-åring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (33-åring)

Ärliga nätdejtingstråden!

Någon som vet nått om Parship.se? Fick ett mail om att jag kunde få 6 gratismånader om jag skickade minst 5 meddelanden typ. Men jag har ju spanat in mig på lite boys på Match, som jag tänkt skriva till så fort Match bemödar sig med att erbjuda mig ett bra pris på medlemskap... Fast, om Parship är nått att ha, kanske man ska satsa på det så länge...

• Anonym (33-åring)
    Afrodite79 skrev 2013-01-20 20:47:00 följande:
     Aldrig hört talas om det.Hehe, du väntar alltså ff på nåt juste erbjudande från match? Varför inte bara gå med i nån gratis-sida?

Jag känner inte heller igen det. Går inte med på nån gratissida eftersom jag inte känner till nån vettig. Så ja, jag väntar fortfarande...
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-22 19:01:40 följande:
    Jo, jag bokar in en dejt med en av de andra snarast. Kanske dags att ändra strategi och köra sådan där speeddejting som någon pratade om häromdagen, med sju dejter på en vecka? hehe gud vad jag skulle vara trött sedan!

You go girl! 
  • Anonym (33-åring)

Suck, ska jag verkligen behöva betala 199kr/mån om jag vill vara med på Match i tre månader...

• Anonym (33-åring)
    ander25k skrev 2013-01-22 20:03:51 följande:
    Skippa den sidan , provade en månad , och layouten och hela sidan är skräp .

Jaså, vad rekommenderar du istället? Jag är gratismedlem på match nu, tycker inte den verkar sämre än andra. Dessutom tycker jag utbudet på killar känns bättre än övriga sidor jag tittat på.
  • Anonym (33-åring)
    ander25k skrev 2013-01-22 20:18:45 följande:
    Mötesplatsen är snyggare och lättare , Happy Pancace är gratis och ok , NETLOG fanns det en som rekommenderade .

MP och HP är jag reggad på , och tycker dom fungerar bra , för min del .

Har varit med där (MP/HP) jag med. Nu finns inte en enda jag skulle kunna tänka mig, som jag inte redan pratat med och uteslutit.  NETLOG har jag inte hört talas om.
  • Anonym (33-åring)
    Beya skrev 2013-01-22 20:49:50 följande:
    Jag tror de har ändrat det nu. Jag har redan sagt upp mitt abonnemang( har över två mån kvar ändå) och det var hur lätt som helst.

33-åringen, du kommer få bättre erbjudanden, håll ut!

Men jag vill ju inte vänta!

*testar spraydate* 
  • Anonym (33-åring)
    ander25k skrev 2013-01-22 20:44:09 följande:
    Då var det värre , Har du provat Spray date ? , eller så får du leta singlar här .

Njae, men nu ska jag. Men, 10 gratismeddelanden, hoppas att det är 10 under en begränsad tid?
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (nybörjare) skrev 2013-01-22 22:06:39 följande:

Helt spontant blev jag medlem på MP utan att veta om jag var redo för det. Har fått massa medelanden från ointressanta män och har då inte svarat alls. Hur ska man göra, brukar ni säga att ni inte är intresserade eller ignorerar ni bara?

Det var någon som skrev om roliga meddelanden från männen. Tänkte dela med mig om två speciella jag med.
    Första meddelandet skriver han bara "Vilka fina tänder du har" Jag svarar inte och efter en stund får jag "Har du borrat i de fina än?" Drömmer
    Och en annan skrev "Har du hoppat på kryckor någon gång" Skrattande Jag måste säga att jag blev väldigt intresserad av dessa två, haha. 

Mailar fram och tillbaka med tre killar men vet inte om jag klarar av en date än. Känner mig så jäkla nervös. Tänk om de inte är alls som de verkar. Ni som är mer vana kanske kan svara på om det är vanligt att det är så?     

Har du hoppat på kryckorn nån gång har jag också fått som förstameddelande på MP...

Jag brukar svara alla, förutom de som inte bemödar sig med att skriva mer än tre ord samt de som skriver något otrevligt. 
  • Anonym (33-åring)
    Papito skrev 2013-01-22 22:11:55 följande:

Här i tråden har vi en policy och brukar rekommendera alla nybörjartjejer/kvinnor att ta första dejten med Papito. Då vet alla att du är i goda händer. Grymt hångel utlovas!

...säger han som för nån vecka sen inte dubbeldejtade Tungan ute 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!