Ärliga nätdejtingstråden!
Alltså, Blekinge är väl inte Skåne? Men tråkigt, absolut!
Alltså, Blekinge är väl inte Skåne? Men tråkigt, absolut!
Vill inte förminska anonyms erfarenhet på något sätt, men försiktig ska man väl alltid vara oavsett om man träffar någon på krogen eller nätet (eller någon annanstans). Att det finns våldtäktsmän på HP förvånar mig lika lite som att de finns i samhället för övrigt. Men känns något inte bra så ska man inte ses, och är väl alltid bra att låta någon veta ifall man åker iväg någonstans för att träffa någon...
Du hjälpte ju mig med lite fotokomplettering. Profilbild på G nu med!
Hörrni, ingen som sett någon riktigt bra presentationstext på någon av dejtingsidorna? Behöver lite inspiration känner jag!
Nu borde jag ha gått och lagt mig för länge sedan, men alltså?? Först är vi på Tusse för att hon snackar om dejter med killen hon verkligen vill ha, sedan pratar Lotten om sina två dejter men försöker spela ut Papito så att han ska dumpa sin dejt för att ge henne en chans? Jag blir inte klok på folk. God natt!
Tycker att det är konstigt bara, man kommer ju aldrig att veta vad man missar och ska man prova allt som korsar ens väg innan man kommer till beslut blir det nog svårt att någonsin leva i en monogam relation...
Det får stå för dig, anonym. Har aldrig tyckt att det varit särskilt svårt.
Måste hålla med Tusse där!